Top dat je aanwezig bent!Zo, even een late beslissing, maar ik kom ook gewoon even langs. Aan mijn bak van 1998 kan maar weinig getuned worden.
Wel, ik bied mij bij deze aan voor de muzikale verfraaiing. Ik kan mijn mobiele DJ set meenemen, heb hiervoor alleen een stopcontact 240V~ nodig.
Is dat wat?

Hoe verleidelijk het zo langzamerhand ook is geworden - categorie "gezelligheid" wat mij betreft, de GL hou ik liefst redelijk origineel - toch gaat het 'm zaterdag niet worden. Iets met belofte maakt schuld en zo, nog los van het feit dat ik deze week om andere redenen al meer kilometers maak dan me normaal gesproken lief is (zélfs in m'n Skoda...).Ook voor de volgende persoon nog een grote rol:
@Canon-Eye voor de nodige foto's en om de lokale veldwachter van ons af te houden want wellicht toch geluidsoverlast door al die getunde Skoda's
Heren het is volgens mij nog niet te laat om je aan te melden![]()
Whahaha,, nou daar rijd ik niet mee. Maar wel een net zo'n grote koelkastFoto posten @dirkkroneman ? In je avatar zien we al genoeg. Is groot genoeg die koelkast van de Dirk
)dat wordt een DJ-battle-contest!Ik neem de bende gewoon mee en we zien wel, hoe en wat. Mijn set is compleet en daar kan hij ook inprikken. Samen komen we er uit... :-)

ik zal voor iedereen gehoorbescherming meebrengen!
hopelijk krijgen we zo geen dynoruns:

Dacht het niet... Gewoon lekker gezellig. Het moet een automeeting blijven, geen dansfeest.
En dat is gelukt!Ik neem de bende gewoon mee en we zien wel, hoe en wat. Mijn set is compleet en daar kan hij ook inprikken. Samen komen we er uit... :-)
Zou die boxen nooit in de citigo krijgen!

Heb er zin in, zal er alleen niet om 10:00 uur al zijn. Dat zal ergens rond uur of 1 zijn denk ik.
.Woeiiii
Ik heb geen idee van welk jaar jij bent.Dat klinkt verdraait bekend. Ooit lang geleden toen ik nog veelvuldig op TMF chat was ( geen skoda forum toen) werd het daar ook veel geroepen. Jij ook van die generatie?