Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Zo, even een late beslissing, maar ik kom ook gewoon even langs. Aan mijn bak van 1998 kan maar weinig getuned worden.

Wel, ik bied mij bij deze aan voor de muzikale verfraaiing. Ik kan mijn mobiele DJ set meenemen, heb hiervoor alleen een stopcontact 240V~ nodig.
Is dat wat?
Top dat je aanwezig bent!
Ik ga je asap aan de lijst toevoegen :)
Die mobiele DJ set is top, alleen zou de zoon van @lovely305 al voor muziek zorgen, alleen waren de boxen een klein probleem, misschien kunnen jullie daar samen uit komen???

Canon-Eye

Forumguru
Ook voor de volgende persoon nog een grote rol:
@Canon-Eye voor de nodige foto's en om de lokale veldwachter van ons af te houden want wellicht toch geluidsoverlast door al die getunde Skoda's

Heren het is volgens mij nog niet te laat om je aan te melden :D:D
Hoe verleidelijk het zo langzamerhand ook is geworden - categorie "gezelligheid" wat mij betreft, de GL hou ik liefst redelijk origineel - toch gaat het 'm zaterdag niet worden. Iets met belofte maakt schuld en zo, nog los van het feit dat ik deze week om andere redenen al meer kilometers maak dan me normaal gesproken lief is (zélfs in m'n Skoda...).

En ik heb trouwens ook alle vertrouwen in de fotografische capaciteiten van diverse wel aanwezigen!

dirkkroneman

Forumguru
Foto posten @dirkkroneman ? In je avatar zien we al genoeg. Is groot genoeg die koelkast van de Dirk
Whahaha,, nou daar rijd ik niet mee. Maar wel een net zo'n grote koelkast ;)
upa7u6y6.jpg

Maar daar doelde ik uiteraard niet op (denk niet dat m'n baas dat goed vindt, RS zou er overigens wel inpassen.. :D)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan