Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Snap t ff niet, gaat lovely zorgen voor muziek tijdens jullie dag, en gaan jullie met gehoorbescherming lopen ..........

Of denken jullie nu echt dat die tuning van dat skodaatje een F1 bolide gaat maken incl the sound.
Wel als dat zo is dan is er vanaf zondag hier echt geestelijke hulp nodig

EdK

Forumguru
Ja wat denk je ??
Die ziet dit grote probleem al weken aankomen, dus die is met vakantie gegaan om zelf niet in een overspannenheid te komen door jullie aankomende problemen.

ertromp

Forumguru
Inderdaad dat zijn toch wel 2 personen die bij deze meeting aanwezig moeten zijn:
@EdK voor de nuchtere blik en om het hele zooitje zaterdag met 2 benen op de grond te houden
@Rosinfield voor die geestelijke hulp waar @EdK het al over heeft.

Ook voor de volgende persoon nog een grote rol:
@Canon-Eye voor de nodige foto's en om de lokale veldwachter van ons af te houden want wellicht toch geluidsoverlast door al die getunde Skoda's

Heren het is volgens mij nog niet te laat om je aan te melden :D:D

EdK

Forumguru
Dus de taxi staat zaterdagochtend voor de deur te wachten ?
Toch wel netjes dat ik eens een keer opgehaald en gebracht word........

ertromp

Forumguru
Dus de taxi staat zaterdagochtend voor de deur te wachten ?
Toch wel netjes dat ik eens een keer opgehaald en gebracht word........

Zit je dan niet als een directeur achter in de Yeti waarbij je rondgereden wordt door de persoon in je Avatar?

• Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Tsja ik heb dat ooit in begin eens voorgesteld ertromp, maar ik kreeg meteen de vraag waarom ik dan me rijbewijs had behaald.
En toen ik over het maximale salaris begon werd ik ook nog eens uitgelachen..
Je moet weten dat ik een zakgeldpinpas heb gekregen waar elke maand mijn 10 eurie zakgeld op gestort word.
Alle andere passen zijn ingevorderd

Rosinfield

† In Memoriam
Op zich lijkt het me idd best leuk, maar in het weekend verblijf ik altijd in Friesland met de nodige bezigheden aldaar.
Als ik nog geen tuning had, was het een ander verhaal wellicht. Ben daar uiterst tevreden over, evenals over de DSG. Dus om alleen even te komen kijken, is het me echt te ver. Maar mochten zich nadien bij deze of gene psycho-traumata hebben ontwikkeld, dan sta ik tot uw dienst

Exciter

Administrator
Zo, even een late beslissing, maar ik kom ook gewoon even langs. Aan mijn bak van 1998 kan maar weinig getuned worden.

Wel, ik bied mij bij deze aan voor de muzikale verfraaiing. Ik kan mijn mobiele DJ set meenemen, heb hiervoor alleen een stopcontact 240V~ nodig.
Is dat wat?

CDK

Forumguru
Corné, ik kan een koelkastje meenemen. Weet niet hoeveel liter die is, maar grote flessen/pakken passen er in. Kan vanavond als ik er aan denk wel een fotootje posten. Werkt op 12v en 230v. Op 230v kan ie zelfs vriezen als het moet (compressor) :D
Dat zou top zijn Dirk! Dankjewel!

CDK

Forumguru
Zo, even een late beslissing, maar ik kom ook gewoon even langs. Aan mijn bak van 1998 kan maar weinig getuned worden.

Wel, ik bied mij bij deze aan voor de muzikale verfraaiing. Ik kan mijn mobiele DJ set meenemen, heb hiervoor alleen een stopcontact 240V~ nodig.
Is dat wat?
Top dat je aanwezig bent!
Ik ga je asap aan de lijst toevoegen :)
Die mobiele DJ set is top, alleen zou de zoon van @lovely305 al voor muziek zorgen, alleen waren de boxen een klein probleem, misschien kunnen jullie daar samen uit komen???

Canon-Eye

Forumguru
Ook voor de volgende persoon nog een grote rol:
@Canon-Eye voor de nodige foto's en om de lokale veldwachter van ons af te houden want wellicht toch geluidsoverlast door al die getunde Skoda's

Heren het is volgens mij nog niet te laat om je aan te melden :D:D
Hoe verleidelijk het zo langzamerhand ook is geworden - categorie "gezelligheid" wat mij betreft, de GL hou ik liefst redelijk origineel - toch gaat het 'm zaterdag niet worden. Iets met belofte maakt schuld en zo, nog los van het feit dat ik deze week om andere redenen al meer kilometers maak dan me normaal gesproken lief is (zélfs in m'n Skoda...).

En ik heb trouwens ook alle vertrouwen in de fotografische capaciteiten van diverse wel aanwezigen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan