CDK
Forumguru
DSG lezing start 10.00h adres staat hieronder.Hoelaat begint het zaterdag eigenlijk ?? En wat is het adres
DSG lezing start 10.00h adres staat hieronder.Hoelaat begint het zaterdag eigenlijk ?? En wat is het adres
onlangs ook riolering aangelegd zeker?![]()

Valutaweg 12 (ingang) / Lireweg 12
7051 EA Varsseveld / 7051 HW Varsseveld
Ons tel.: 0315-230584
Gegevens voor betalingen:
TVS Engineering
Molenstraat 1a Aalten
Rabobank rek. nr.: 115946357
IBANNR. NL07 RABO 0115 9463 57
BIC nr Bank: RABONL2U
Leveringen en reparaties uitsluitend à contant/per pin of via bankoverschrijving vooraf.
Heb ik gevonden op hun site @Pendragon![]()

Okay thanks en iemad die adres uit zijn hooft weet iets met 75 paginas yerug zoeken

Drenthe? Dat is toch boven Zwolle? Vergeet niet je visum en bewijs van inburgeringscursus! Tot a.s. zaterdag![]()

Nog een Drent die gewoon die dag van boven komt
Daarover gesproken, zijn er nog meer die van boven Zwolle komen, kunnen we eventueel wat afspreken. Ik heb twee reisopties. Over A28 / A50 / A12 of binendoor via Ommen, Raalte, Lochem en Ruurlo.
DSG lezing start 10.00h adres staat hieronder.![]()

Vermogensbank zou samen kunnen vallen idd, maar dat kan ik niet garanderen, ik wil het uiteraard wel voorstellen, de lezing gaat niet samen icm tunen, Ronald kan zich namelijk niet in 2en delenCorne hoe laat gaat de eerste op de vermogensbank?
Oftewel valt dit samen met de lezing?

Lezing en rollenbank gaat niet samen ivm de herrie, helaas....Corne hoe laat gaat de eerste op de vermogensbank?
Oftewel valt dit samen met de lezing?

Ik zal dat ter plaatse vragen, en misschien zelf een koelkastje meenemen, maar moet die dan wel aanschaffen, want die ik heb werkt alleen op 12V en is te klein, op de werkvloer staat geen koelkast bij TVS helaas@Corné de Kluijver
hebben we al een oplossing voor het koelen van de aangebrachte dranken?
Er mag dan wel elektriciteit zijn, ik ga nog steeds geen frigo in mijn koffer steken é![]()

@Corné de Kluijver
hebben we al een oplossing voor het koelen van de aangebrachte dranken?
Er mag dan wel elektriciteit zijn, ik ga nog steeds geen frigo in mijn koffer steken é![]()