Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaRco2

Forumguru
Drenthe? Dat is toch boven Zwolle? Vergeet niet je visum en bewijs van inburgeringscursus! Tot a.s. zaterdag :D

Hehe, ben net hier ingeburgerd.

Er is nog wel een stukje Westerse beschaving en taal overgebleven.:)

Een paar maanden geleden nog een stelletje immigranten uit Nieuwerkerk ad IJssel hier komen wonen.

MaRco2

Forumguru
Nog een Drent die gewoon die dag van boven komt:dankje::D

Daarover gesproken, zijn er nog meer die van boven Zwolle komen, kunnen we eventueel wat afspreken. Ik heb twee reisopties. Over A28 / A50 / A12 of binendoor via Ommen, Raalte, Lochem en Ruurlo.

Ikzelf moet eerst naar Zuid Limburg, kom dus veel later vanuit het zuiden.

MaRco2

Forumguru
DSG lezing start 10.00h adres staat hieronder.
ebedazu4.jpg

Ah, de snellere vinder.:)

Beter dubbel dan niets.;)

CDK

Forumguru
Corne hoe laat gaat de eerste op de vermogensbank?
Oftewel valt dit samen met de lezing?
Vermogensbank zou samen kunnen vallen idd, maar dat kan ik niet garanderen, ik wil het uiteraard wel voorstellen, de lezing gaat niet samen icm tunen, Ronald kan zich namelijk niet in 2en delen ;)

CDK

Forumguru
Nog even een kanttekening, de rollenbank bij TVS staat op de vloer en dus niet verzonken in de vloer, voor auto's met een normale verlaging is dat geen probleem, maar met extreme verlaging kan soms lastig zijn.

CDK

Forumguru
@Corné de Kluijver

hebben we al een oplossing voor het koelen van de aangebrachte dranken? :pieker:
Er mag dan wel elektriciteit zijn, ik ga nog steeds geen frigo in mijn koffer steken é:laugh:
Ik zal dat ter plaatse vragen, en misschien zelf een koelkastje meenemen, maar moet die dan wel aanschaffen, want die ik heb werkt alleen op 12V en is te klein, op de werkvloer staat geen koelkast bij TVS helaas

MaRco2

Forumguru
Het wil inderdaad best ruisen (gehoorbescherming is wel aan te raden als je er pal naast staat), zelfs een brompijpje komt daar niet bovenuit (behalve het echte spul).:)

De Octavia is de enige bij ons die nog nooit op een rollenbank gestaan heeft.

De twee hobbykarren tijdens het mappen (''chippen'') waarbij het uitlaatgeluid wat meer hoorbaar was (veel meer!) en toevallig vorig jaar juni precies tijdens onze verhuizing wilde Autoweek de Trevis weleens proberen.

Gelijk een impressie hoe het in z'n werk gaat voor de mensen die er nog niet eerder bij gestaan hebben:

http://www.autoweek.nl/video/3114/op-rollenbank-daihatsu-trevis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan