Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske

Forumguru
@Corné: even ter verificatie, kun je bij TVS met PIN betalen?

Valutaweg 12 (ingang) / Lireweg 12
7051 EA Varsseveld / 7051 HW Varsseveld
Ons tel.: 0315-230584

Gegevens voor betalingen:
TVS Engineering
Molenstraat 1a Aalten
Rabobank rek. nr.: 115946357
IBANNR. NL07 RABO 0115 9463 57
BIC nr Bank: RABONL2U

Leveringen en reparaties uitsluitend à contant/per pin of via bankoverschrijving vooraf.

Heb ik gevonden op hun site @Pendragon ;)

Blackokkie2

Forumguru
Haha, doet me denken aan Herman Finkers. Glanerbrug heeft kabeltelevisie, wanneer ze riolering krijgen is nog niet bekend.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Donateur
Die Pendragon, denkt gelijk dat die achterlijke boertjes uit de Achterhoek niet over PIN beschikken. Ook in het mooie oosten is er tegenwoordig PIN en is de Greenpoint inmiddels vervangen door het GSM netwerk. :D:tegek:

Sorry als ik jullie heb beledigd :D Het zal niet de eerste keer zijn dat ik bij zo'n bedrijf kom en blijkt dat ze geen PIN betalingen doen en nee dat was niet in het mooie oosten van het land. Bedankt allemaal voor de info!

CoesDoes

Forumguru
@Ronnie Jij zou je als Tukker niet aangesproken hoeven te voelen, het ging tenslotte over de Achterhoek... Hoewel dat voor de gemiddelde westerling een pot (gerste)nat is.. (maar dat komt waarschijnlijk omdat ze nog nooit buiten de grenzen van hun stad zijn geweest ;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan