dirkkroneman
Forumguru
Ik heb er niet voor niets een bumper op zitten.. Bam jonguh!
Alleen een laptop?er was nog iemand die z'n laptop zou meebrengen, maar ben even kwijt wie helaas........
Gezien. Ik probeer mijn ochtendrit zo vroeg mogelijk te doen.nu wel, dankjewel!!
Belangrijke informatie!!
De Octavia III 1.6 TDI is tot op heden niet te chippen, het password van de ecu is nog niet gekraakt helaas, maar er wordt druk aan gewerkt, het lijkt er op dat de andere motoren wel al te chippen zijn.
Ze zijn er druk mee bezig geweest, maar er zitten in de O3 verschillende merken ECU's reken nog nergens op maar er zouden ontwikkelingen kunnen zijn, maar eerlijk gezegd heeft de 2.0 TDI een grotere kans....1.4TSI 103 III al wel?
zoals ik al zei, het lijkt er op/het ziet er naar uit.... dat houdt in dat er er nog ook nog een onzekere factor in zit, maar de vooruitzichten zijn positief.
de tuning wordt pas uitgevoerd als ze zelf 100% tevreden zijn, dus later terug komen zal niet nodig zijn. Wanneer er resultaten bekend zijn zal ik die posten.
Greetz Corné
En ik ben te herkennen aan een Skoda waar ik mee kom![]()
Ze zijn er druk mee bezig geweest, maar er zitten in de O3 verschillende merken ECU's reken nog nergens op maar er zouden ontwikkelingen kunnen zijn, maar eerlijk gezegd heeft de 2.0 TDI een grotere kans....
Op de RS clubdag hebben ze nog een presentje voor mij, waarvoor ik mijn kledingmaat door moest geven.. Dus wie weet loop ik wel in wat bijzonders![]()
Zouden die Citigo's nog een beetje makkelijk willen rollen? Dan wordt 't een soort Motoball game...
<edit> Zijn er nog game-ontwerpers hier? Dit is misschien een tip...