dankjewel voor de peptalk :thumpsup: gaat helemaal goed komenDan ben je wel extra trots als het allemaal goed verlopen is! En ik ga ervan uit dat het een superb leuke dag gaat worden!![]()

het adres is:
TVS Engineering - DSG Dokter
Valutaweg 12
7051 EA Varsseveld
Greetz Corné
adres bestaat wel degelijk, voor navigatie is ook Lireweg 12 te gebruiken, dat dan weer welCorné,
Volgens mij communiceer je een onbestaand adres. Het is volgens mij Lireweg 12 (valutabuurt?)
https://maps.google.nl/maps?hl=nl&q...=nl&ei=HFckUtGYKIz40gWe9YCwDw&ved=0CC8Q8gEwAA

op de website van TVS staat wel Lireweg...... (omgenoemd door de gemeente?)
Als iedereen dat gaat doen kan het wel eens lang duren voordat we op de plaats van bestemming zijnOf nog makkelijker: zodra je in Varsseveld bent: Volg de Skodarijder![]()

MAAR NOGMAALS HET VERZOEK OM TE CONTROLEREN OF ER ONJUISTHEDEN ZIJN OF JE NAAM EN AUTO BIJ DE JUISTE LIJSTJES STAAN INGEVULD, ALVAST BEDANKT DAARVOOR

nu wel, dankjewel!!Ha, ik sta niet bij de chiptuningcoupon (met komst OVB van ritje vanuit Z Limburg)?
Edit: ik zie dat het lijstje problemen had.
Hoi Corné ik stuur je ff een PM. Ben wat laat maar beter laat dan......nu wel, dankjewel!!

heb'm ontvangen, morgen sta je op de lijstHoi Corné ik stuur je ff een PM. Ben wat laat maar beter laat dan......![]()

Moet je je Yeti niet ff uitlaten Ed?kijk je uit dat er niemand afvalt !!