Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkkroneman

Forumguru
Op de RS clubdag hebben ze nog een presentje voor mij, waarvoor ik mijn kledingmaat door moest geven.. Dus wie weet loop ik wel in wat bijzonders :tongue:

Dennis Nijholt

Forumguru
dat is wel een erg goed idee Lovely305....ik ga erover nadenken want me O3C kan toch niet gechipt worden ivm het nog niet kraken van de Bosch ECU. Lijkt me leuk al die paarden in het hok houden op de autobahn :)

Canon-Eye

Forumguru
een winkelwagentje
Dié vergelijking zou ik bij de Citigo niet durven maken (een van mijn zonen heeft er eentje), maar van een eerder model Hyundai Atoz vond ik inderdaad dat daar alleen nog maar een duwbeugel aan hoefde om 'm af te maken.
Scheelt een keer overladen van je boodschappen... :D

Cordoba

Forumguru
Was ook niet serieus bedoeld Canon-eye. Overigens van mijn eerdere auto, vertelde ik ook wel eens voor de grap dat het een echt winkelwagentje was. Ik kreeg daar soms de reactie op, dat het toch wel een flinke bak was, voor een boodschappenwagentje (ik reed een Seat Cordoba SX van de 1e generatie). Mijn antwoord was dan: het heeft 4 wielen, er gaan veel boodschappen in, en het heeft een duwstang/pushbar( de kofferbakspoiler) aan de achterkant, alleen de gleuf voor het muntje ontbreekt. De gezichtsuitdrukkingen die je te zien krijgt na zo'n toelichting, die zijn gewoon goud waard.:maakmegek:

lovely305

Forumguru
Voor de hele breedte heb je er nog wel een paar meer nodig, lijkt me? :jaja:

Ik moet bekennen dat ik nog nooit zelf echt in Duitsland heb gereden.Beetje over de grens voor 1 of ander pretpark, dat wel maar ik kan me niet voorstellen dat dat DE autobahn is.Dat was een 2 baans weg.

Ik ga meestal richting Griekenland of Spanje.
Stukje in Italie richting de veerboot heb ik wel behoorlijk hard gereden.
Achteraf niet erg verstandig met een overbeladen auto, maar het was erg gaaf op dat moment.:yeehaa:

TedVlemmings

Forumguru
De Autobahn is veelal ook gewoon 2 baans hoor. Zo enorm geavanceerd als wij (100 op 5 banen) zijn ze daar niet, gewoon advies 120, daarboven zoek je zelf maar uit op twee banen. (behalve natuurlijk de plekken waar gewoon snelheidsbordjes staan)

Canon-Eye

Forumguru
2 rijstroken plus vluchtstrook, 2 Citigo's per strook - zit je toch al aan minstens 6 stuks om het een beetje effectief dicht te houden plus nog eens 2 voor de 3-strooks stukken...
Tenzij je continu wilt zigzaggen natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan