Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

LT83

Forumguru
Dat ligt er maar aan als de ene Citigo de andere aan het inhalen is met 135km/h kun je aardig lang wachten als je er achter zit.......;) En de atmosferische V6 van Corne topt denkik ook wel goed, een standaard RS gaat deze zeker niet bijhouden, overigens is een goede 1.8tsi met stage 1 ook gewoon sneller.
Ga jij trouwens nog voor een stage 2 tuning bij TVS Dirk?
Overigens blijf ik erbij dat met meerdere auto's de autobahn opgaan altijd gewoon minder overzichtelijk is, en iedereen wil waarschijnlijk toch even testen hoe snel zijn/haar bolide is op de snelweg. Maar goed wel mee eens dat je zelf ook veel in de hand hebt.

dirkkroneman

Forumguru
Nee voorlopig niet. Maar dat sluit ik in de toekomst zeker niet uit ;) Neem daarom graag een coupon mee :) Moet ik dat nog specifiek doorgeven Corné? (bij deze anders :tongue:)

LT83

Forumguru
Hahah...je Rocco heeft een JD stage 1 met carbonio toch?
Wel een uitmuntend resultaat zonder downpipe mod trouwens.

Sciroccofrank

Senior Member
Yep, en voorkat mod, volgende week gaat de voorkat uit de RS , mooi op tijd voor de 28e:dankje: ben benieuwd wat ze eruit halen dan met de tjip op maat

• Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Ah ok, ja een kat mod scheelt natuurlijk wel een hoop. Maar alsnog een super resultaat.
Denk dat de RS op goede brandstof dan toch ook wel zo rond de 260-280pk moet kunnen halen. Met een beetje pech komt de vriendin jou in de Rocco voorbij zetten met de Octi ;)
Persoonlijk zou ik bij een kat mod echter wel een maatafstelling op de rollenbank willen hebben voor een optimaal resultaat. Maar dat was dacht ik niet mogelijk de 28e toch?

Sciroccofrank

Senior Member
Gezien de opkomst zal dat wel niet lukken, maar dat maakt me niet zoveel uit...als het hard moet en op sturen aankomt is en blijft de rocco de 1e keus, maar als "vlotte" familycar is de RS een topper, en strax met de kleine achterin zal het met de RS wel wat rustiger gaan dan met rocco:laugh:

CDK

Forumguru
Persoonlijk zou ik bij een kat mod echter wel een maatafstelling op de rollenbank willen hebben voor een optimaal resultaat. Maar dat was dacht ik niet mogelijk de 28e toch?
op de 28e niet, maar je kan ook je voucher claimen en op afspraak op een later tijdstip terug komen natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan