En de atmosferische V6 van Corne topt denkik ook wel goed, een standaard RS gaat deze zeker niet bijhouden, overigens is een goede 1.8tsi met stage 1 ook gewoon sneller.
Neem daarom graag een coupon mee
Moet ik dat nog specifiek doorgeven Corné? (bij deze anders
)Misschien wel van zo'n lelijk klein SeatjeMee eens, en denk trouwens dat de RS ridders weinig last zullen hebben van andere skoda's op de autobahn![]()

Misschien wel van zo'n lelijk klein Seatje![]()

Ik kom met de rs , die wordt de 28e getjipt. De rocco zal 290+ pk's hebben@ Frank, heeft jouw RS al een chippie, of kom je met de scirocco?
Deze heeft 280 pktjes toch?

Dat lijkt me juist niet verstandig met een paar nerveus hijgende RS-en in je nek.....dan rij jij voorop Lovely305, gebeuren er ook geen ongelukken

Dat lijkt me juist niet verstandig met een paar nerveus hijgende RS-en in je nek.....![]()

Mag je proberen luuk, neem ik wel de Rocco mee.....of het je dan luktHier was ik dus al bang voor.....
maar ik wil je best een keertje opdrukken hoor frank![]()

ben benieuwd wat ze eruit halen dan met de tjip op maat

op de 28e niet, maar je kan ook je voucher claimen en op afspraak op een later tijdstip terug komen natuurlijkPersoonlijk zou ik bij een kat mod echter wel een maatafstelling op de rollenbank willen hebben voor een optimaal resultaat. Maar dat was dacht ik niet mogelijk de 28e toch?
Dan ga ik denk ik claimen de 28e....of niet....ben r nog niet uitop de 28e niet, maar je kan ook je voucher claimen en op afspraak op een later tijdstip terug komen natuurlijk