dirkkroneman
Forumguru
Waar treffen wij elkaar? 08:45 bij de Gulf pomp na Zevenaar? Of is dat te laat?uhhh die carpool weet ik niet, maar bij Nieuwegein zit een OK benzinepomp, of anders afslag Meerkerk? bij de Mc Donalds?
Waar treffen wij elkaar? 08:45 bij de Gulf pomp na Zevenaar? Of is dat te laat?uhhh die carpool weet ik niet, maar bij Nieuwegein zit een OK benzinepomp, of anders afslag Meerkerk? bij de Mc Donalds?
08.15 lijkt me beter... zijn we mooi op tijd :thumpsup:Waar treffen wij elkaar? 08:45 bij de Gulf pomp na Zevenaar? Of is dat te laat?
bedoel je dan dat je SAMEN met Pendragon op hotel gaat... of lees ik dat nu toevallig helemaal verkeerd?Ik kom wel uit Almere, maar ik ga vrijdagavond naar een hotel in de omgeving van Varsseveld. Dan kan ik tenminste een beetje uitslapen ...Pendragon komt ook uit Almere....

dat kan nogal eens tegenvallen danIk weet niet hoe jouw hersenen werken.Ga ik eens in de gaten houden bij de meeting![]()

Ja, maar Pendragon heeft zijn auto zo gepoetst, daar durf ik niet in de buurt te komen.

5 liter kan hij wel hebben op een volle tank diesel, maar meer niet hoor! Damme krijgt hij echt de hik

Meer kans ná het chippen...?hoe laat vertrek je uit Zwijndrecht? Wellicht haken jee13 en ik dan aan