Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

RayDelft

Forumguru
Mijn naam staat bij het juiste lijstje. Chip + run.
Nog een vraag, ik las dat de software na een eventueel overschrijven door de dealer gratis weer kan worden aangepast. Maar hoe gaat dat, is dat een restorno van een gemaakte badkuip, zodat je de nieuwe info van de dealer ook weer kwijt bent? Of wordt de software over de update van de dealer heen gezet? Weet iemand dat ?

CDK

Forumguru
Mijn naam staat bij het juiste lijstje. Chip + run.
Nog een vraag, ik las dat de software na een eventueel overschrijven door de dealer gratis weer kan worden aangepast. Maar hoe gaat dat, is dat een restorno van een gemaakte badkuip, zodat je de nieuwe info van de dealer ook weer kwijt bent? Of wordt de software over de update van de dealer heen gezet? Weet iemand dat ?
Ik vermoed dat het over de dealer update heen gezet wordt, als zijnde update over update, maar ik leg jouw vraag bij TVS neer, je hoort me hier nog over.

Greetz Corné

CDK

Forumguru
Goede vraag RayDelft, ik vroeg me dat ook al af, want anders blijft je steeds heen en weer rijden :)
Dat heen en weer blijven rijden zal sowieso niet hoeven, je kan bij je dealer ook aangeven geen software updates te willen ontvangen als die niet strikt noodzakelijk zijn. ;)

CDK

Forumguru
Voor de benzinerijders onder ons, hier nog even een adres voor degene die nóg betere benzine willen tanken, Aral Ultimate RON102, ongeveer 10 cent goedkoper als de Ultimate RON98 in NL, vanaf de A12 komende uit de richting van Utrecht is het 10km omrijden naar TVS. image.jpg

lovely305

Forumguru
Ja, maar Pendragon heeft zijn auto zo gepoetst, daar durf ik niet in de buurt te komen.

Dat kan ik me voorstellen.
Ook die van mij zal niet echt bling bling zijn.
Elke week moet ik de insectenvlekken grondig met de hand verwijderen.

Waarom had ik ook al weer een witte genomen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan