Sciroccofrank
Senior Member
welk type octavia en welke motor heb jij? en welk bouwjaar?
Is een RS benzine uit 2007
welk type octavia en welke motor heb jij? en welk bouwjaar?
En natuurlijk langs komen! Al is het maar een gedeelte van de dagAls je voor het ontvangen van het voucher op die lijst moet staan kun je mij er ook aan toe voegen, ik wil namelijk ook graag die voucher voor toekomstige tuning ontvangen!
Zoals ertromp al aangeeft, moet je dan wel aanwezig zijn, opgeven ook OVB kan per PMAls je voor het ontvangen van het voucher op die lijst moet staan kun je mij er ook aan toe voegen, ik wil namelijk ook graag die voucher voor toekomstige tuning ontvangen!
Hmm oke, dat kan ik nergens terug vinden. Alleen dat er die dag geen plek voor is en dat je dan een afspraak moet maken.. Maar goed, ik weet ook nog niet helemaal zeker of ik het laat doen in de toekomst (dus is het ook niet heel erg als ik geen kortingsvoucher krijg, maar zou mooi meegenomen zijn).@dirkkroneman deze actie is geldig voor chip op maat 1 (variant tijdens de meeting) en chip op maat 2 (later een afspraak voor maken) helaas niet geldig voor een stage 2 tuning
greetz Corné
Ik sta al OVB op de aanwezigheidslijst, maar vroeg me af of ik voor de kortingsvoucher ook op de tuningslijst moet staan.Zoals ertromp al aangeeft, moet je dan wel aanwezig zijn, opgeven ook OVB kan per PM
Greetz Corné
dat kunnen ze vast wel, want ze kunnen zo ongeveer alles, maar niet op 28/9 Woon je er een beetje in de buurt?Kunnen ze bij TVS ook mijn kat leeg kloppen?