Meer dan andere badge voor Skoda Citigo

Status
Niet open voor verdere reacties.

cvegreen

Forumguru
Zal een citigo in de go versie zijn. Alle bij de fabia is de go uitvoering de goedkooptste uitvoering. Vandaar dat ik go zeg he.
 

EdK

Forumguru
heren jullie moeten beter naar de foto kijken mbt opmerking van Fabia RR of Yeti
 

cvegreen

Forumguru
Leuk fabia, maar ze zijnover het algemeen niet te spreken over de modellen, betrouwbaarheid en de namen. Ik vind hem wel heel mooi en echt skoda.
 

cvegreen

Forumguru
Auto55 test momenteel Volkswagen's nieuwste kleintje, de Up. Dit model is voor de VW-groep duidelijk bijzonder belangrijk en zal ook afgeleides kennen in het Seat en Skoda gamma. Onze eerste indrukken zijn voorzichtig positief; het ruimte-aanbod binnenin heeft ons bijvoorbeeld positief verrast. Straks gaan we speciaal voor jou in de praktijk na of die automatische botsings-preventie zijn geld wel waard is. We voelen deze kleine rakker op dit moment aan de tand in Rome, ons uitgebreid testverslag vind je héél binnenkort op Auto55!
 

cvegreen

Forumguru
Auto55.be heeft nog eenw kleine update prijs exlusief voor facebook leden.
We gaan nog niet alles verklappen, maar zoals reeds gesteld is het interieur verrassend ruim. Zowel vooraan (onder andere door een diep liggende middentunnel, dus lekker veel ruimte voor de kniëen) als achteraan. En ondergetekende is met 1m86 niet van de kleinsten ...
 

cvegreen

Forumguru
Als de financiele kant het toelaat inderdaaad. Ik ben er gek op. Vooral de achterkant vind ik super geslaagd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan