Martin Schilder Alkmaar

vleier

Forumguru
Dat ben je vergeten? Die foto natuurlijk, of eigenlijk het onderwerp op die foto.
Wie ben jij en wat heb je met Roel gedaan?

Ik moet verplicht verstandig worden van mijn metgezel. Iets met huis kopen en leningen en cijfertjes. Ohja en ineens wil het kinderen. Beetje vaag allemaal maar nu doe ik maar net alsof ik niet hoor of zie en ook niets meer kan herinneren. Is allemaal een beetje veiliger.

Maar nu snap ik allemaal al weer waar het allemaal om ging. Ik hoop niet dat mocht ik ooit een nieuwe auto kopen ik haar niet tegen kom. Vrees dat ik dan niet genoeg inkt in de pen heb zitten om de optie lijst aan te vinken (ken jij dat @B.Stuurder)

Ohja en ik krijg weer eens te horen dat mijn banden te snel slijten (iets met sportief rijgedrag)
 
Mijn ervaring met dit bedrijf is grotendeels van de periode 1997 - 1999, dan praat ik achtereenvolgens over 3x Audi A4, 3x Passat en 3x golf, altijd een goede ervaring geweest

Paar weken geleden op een zaterdag geweest om te kijken naar de Octavia en wat vragen gesteld over de Karoq. Ze had geen antwoord op mijn vraag maar ze zou dit uitzoeken en er op terug komen. Maandag gelijk een telefoontje ontvangen met de antwoorden en zelfs een verwijzing naar een andere dealer in het land waar de Karoq al stond.

Kortom als ik de knoop de komende weken heb doorgehakt, grote kans dat ik dit doe via Martin Schilder, moeten ze natuurlijk wel wat weggeven aan additionele opties.
 
Bovenaan Onderaan