Martin Schilder Alkmaar

Niels83

Forumguru
Het zou me inderdaad niet veel kunnen schelen of ze er verstand heeft. Ik zou hoe dan ook tegen mijn vrouw zeggen dat ik met Rubi de proefrit doe omdat zij er wel verstand heeft.
 

vleier

Forumguru
nu moet ik zeggen dat ik daar ook wel een avondje over autos mee zou willen praten.
Misschien dat ik ook nog wel de naam van skoda hoog kan houden :deuk::dankje:
 

miles

Senior Member
Later op de dag kwam Martin zelf de auto afgooien bij kantoor :)

Blij met de service en gemak met afzetten/brengen!
Dat lijkt mij stug........ Martin Schilder, de grondlegger van dit bedrijf, is in 1935 in Limmen gestart met de verkoop van rijwielen. Stel dat hij toen 20 jaar oud was, dan is hij geboren in 1915. Is jouw auto nu terug gebracht door een man van meer dan honderd jaar oud..........? Moet er niet aan denken.

Er werken nog wel veel mensen met de achternaam Schilder in het bedrijf, maar een Martin zit daar volgens mij niet bij.
 

Taan

Lid
Ik ben benieuwd of je positieve mening blijft staan als je een garantie/coulancegeval hebt.

Ze probeerden mijn broer gewoon een poot uit te draaien door €4000 te rekenen toen zijn distributieketting verschoven/opgerekt was die een heel autoleven mee moet gaan. Toen hij dat niet pikte waren ze bereid het bedrag te halveren, maar zelfs dat is natuurlijk een rip off. Pas toen hij juridische stappen ging nemen gaven ze toe.

Dat was een VW, maar ik neem aan dat dezelfde morres geldt.
 
Bovenaan Onderaan