Martin Schilder Alkmaar

Zwapp

Forumguru
Wil het nu toch maar delen, maak niet graag reclame voor een ander maar de service bij deze dealer vind ik geweldig :jaja:

Vandaag mijn O2 voor de apk, auto werd om 8uur opgehaald bij mij thuis, rond de middag kreeg ik netjes een telefoontje wat er mee scheelde, 3e remlicht word minder en mist wat ledjes, geen afkeur.
Wist dit al en staat op de nominatie vervangen te worden...

Auto rond 15u weer terug, gewassen en uitgezogen en een klein presentje op de passagiersstoel, kosten: 25 eurie!!!

Zit al een aantal jaar bij deze dealer en word telkens zo afgeleverd kortom TOP :bloemen:

Wou ik even kwijt :D
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik heb zijdelingse ervaring daar. Als ik rondmail met een vraag, is het de enige dealer die antwoordt en nog snel ook.
Ook de enige die kon voorzien in het aanbrengen van een zwarte grillrand. Dus je positieve indruk verbaast me niet
 

edero

Forumguru
Een klein presentje voor 25 euries!? :deuk:

Al kom ik er niet (zeg nooit nooit) vindt zo'n vermelding echt waardevol en leuk om iemand een warme douche te zien krijgen! Mag inderdaad ook wel eens vermeld worden :jaja:
 

gibu78

Actief lid
Klopt helemaal!!

Heb daar mijn octavia besteld omdat ze daar echt service gericht zijn.

Zo heb ik daar in een 1.6 tdi handgeschakeld en een 1.6 tdi dsg en een 1.4 tsi dsg kunnen rijden om mijn keus te maken.
Zonder dat het enige moeite was ( voor andere dealers was dat te veel moeite!! )
Ook de accesoires werd goed over meegedacht.

Dus hoop dat mijn auto daar snel binnen is! :thumbsup:
 

Cordoba

Forumguru
Volgens mij lees ik ook regelmatig klachten over Martin Schilder als VAG-dealer, maar dat zijn dan waarschijnlijk andere vestigingen? (ik heb met geen enkele vestiging van Martin Schilder ervaring)
 

gibu78

Actief lid
Ben idd ook eens bij heerhugowaard geweest. Daar was klantvriendelijkheid ver te zoeken. Maar die hebben volgens mij alleen 2e hands?
 

LdN

Forumguru
Is denk ik idd wisselend per vestiging ik heb mindere ervaringen met Heemskerk (VW & SEAT) en Haarlem (VW & SEAT) maar tegenwoordig zit ik bij Heemstede
(SKODA & SEAT) en niets dan lof.
Overigens is mijn auto afgeleverd in Alkmaar en dat was ook prima, er waren wat problemen met de uitrusting van de auto en een beschadiging maar die zijn prima opgelost.
 
Laatst bewerkt:

Zwapp

Forumguru
Inderdaad, die in heerhugowaard is een service dealer geworden met alleen gebruikte autos, ga hier voor het onderhoud ook niet heen omdat de service een stuk minder is, ze komen de auto niet eens halen :fool:
Vind het overigens wel erg leuk dat mr Schilder zelf de auto's komt halen en brengen :bloemen:
 

michelover

Forumguru
Martin Schilder in Alkmaar is inderdaad een prettige dealer , heb er twee auto's gekocht en mijn Audi A3 heb ik in het verleden ook daar in onderhoud gehad. Maar ga niet naar Martin Schilder in Schagen , daar worden ze al moe als je een vraag stelt en proberen ze je geld uit de zak te slurpen. Zijn dan ook de oude werknemers van Zentveldt wat over genomen is door Martin Schilder. Als je echt een ouderwets en klantvriendelijke dealer/service zaak zoekt , ga dan naar Zenith in Amstelveen , ik ga er ook heen ondanks dat ik in Den Helder woon.
 

turboturbo

Forumguru
Zenith Amstelveen is idd een hele fijne tent @michelover en je kunt direct met de monteurs spreken in de kleine werkplaats.
Als dank voor goede service heb ik ze onlangs toegevoegd als POI bij Apple Maps (je kon ze eerder niet vinden)
 
Laatst bewerkt:

i2Paq

Senior Member
Ik heb met Alkmaar (Skoda en VW) en Schagen (Skoda, nu zo'n 6 jaar geleden) positieve ervaringen.
 
Heb vandaag een grote beurt gedaan voor mijn Skoda Fabia 2012 1.2TDI, met 107.000km. Super service, auto afgeleverd bij Martin Schilder Alkmaar en daarna kantoor gebracht. Gebeld door Martin Schilder over de reparaties en overeengekomen wat wel en niet moet gebeuren. Later op de dag kwam Martin zelf de auto afgooien bij kantoor :)

Blij met de service en gemak met afzetten/brengen!
 
Bovenaan Onderaan