Malinwa's Octavia RS TDI

Malinwa

Senior Member
@VAG-man @BramVRS Misschien wel een ideetje voor later om te doen.
Ik heb er nog geen ervaring met zo'n dingen te spuiten dus zal me er in moeten verdiepen. :D

Ik heb de firmware van mijn Colombus bijgewerkt en ik heb ook de kaarten van 2020/2021 er ineens opgezet.
Geen cosmetische aanpassing maar zo is wel alles up te date. :)
 

Rebel

Senior Member
Ik heb zelf overigens nog geen zwarte eindes gevonden voor de TDI, voor de TSI heeft Superskoda ze wel te koop.
Mochten er zwarte te koop zijn voor een TDI, wil ik ook graag weten waar die te koop zijn.
En spuiten is ook een optie, maar dat idee zweeft al erg lang rond, maar de uitvoering nog steeds niet.
TDI, zwart, links
https://www.skoda-parts.com/spare-part/5e0253681l-exhaust-tail-pipe-rs-left-skoda-39038.html

TDI, zwart, rechts

https://www.skoda-parts.com/spare-part/5e0253682l-exhaust-tail-pipe-rs-right-skoda-39039.html

You're welcome
 

MaxN

Donateur
QUOTE
Alleen jammer dat het voor de Face-lift is en niet de PFL.
Maar dat terzijde is de prijs belachelijk, gezien een originele €69,00 kost.
Dan maar plastidippen of veilig en beter hittebestendig spuiten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rebel

Senior Member
QUOTE
Sierstukken zijn gelijk bij TDI he, fl of pfl maakt niet uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rebel

Senior Member
Ik had mijn ori TDI sierstukken mat antraciet gespoten met hittebestendige lak.
Ondertussen vervangen door de chromen versie.

Mocht je interesse hebben in de antracietkleurige..
 

Timmer

Donateur
Mooie RS, nog iemand van deze kanten :) Hopelijk na corona-shizzle allemaal eens uit ons kot komen en ne keer samen afspreken.

@JeSko , Maneblusser is idd een woord voor Mechelaars. Ne Kakker is ne supporter van 'de malinwa', maar zeg ni kakker tegen iemand van de racing, die gaan daar ni mee lachen :koffie:
 

Malinwa

Senior Member
@Timmer Dankje! Ook van de regio dus.
En dat komt inderdaad niet goed als je dat zegt tegen die van de racing. :tongue:
Zo te zien niet alleen autofanaten maar ook voetbalfanaten op dit forum. :D

@Rebel Thanks voor de vonst. Die website slaag ik op.

Mijn stickernummerplaat is ook aangekomen en geplakt op de bumper.
Als ik kan buitenkomen zonder te smelten zal ik een foto plaatsen. :)
 

Cordoba

Forumguru
...Het biertje is een aanrader trouwens...

Als ik me niet vergis is het een hele lijn bieren die het Anker voert, bijvoorbeeld niet alleen de gewone Maneblusser, maar ook een witte variant. Als ik trouwens een keer mijn Maneblusser t-shirt aan heb, is het mooi om te zien dat mensen met een grote glimlach het hele verhaal staan te lezen.

En natuurlijk welkom hier malinwa.
 

Malinwa

Senior Member
Het plakken van de stickernummerplaat is niet goed gelukt dus maar weer de gewone nummerplaat geplaatst :banghead:
Ondertussen is er wel iets toegekomen van AliExpress...
CkFiocp.jpg


YSifg4v.jpg


Een chromen 'stukske' ipv het zwarte plastieke aan de sleutel. :)
Ziet er wel netjes uit zo.
 
Laatst bewerkt:

Timmer

Donateur
Das goed, ik probeerde mijn sleutel te wrappen (uit verveling) maar had geen mini torx om die prulvijs eruit te halen. Mss eens bestellen dan
 

Tuulster

Forumguru
Mooie wagen met naar mijn mening het mooiere RS interieur; Grijze accenten in plaats van rode!

Buitenkant mag nog wel wat opgesierd worden; verlagen spacers, dikkere wielen etc.....:D;)
Klus genoeg :jaja:
 

Malinwa

Senior Member
Ik heb de RS ook eens onder handen genomen met zo'n klei ding.
En ik moet zeggen: Wat een verschil! Vooral op de motorkap is het verschil enorm. Van ruw naar een babyhuidje. :rockon:
Daarna de auto manueel met pads in de wax gestoken en ik ben toch wel heel blij met het resultaat.

ac3Sf8U.jpg


Lt74ELs.jpg
 

Malinwa

Senior Member
De rest van het speelgoed is ook aangekomen :D

OEM led kentekenplaatverlichting van de Skoda Rapid.

W0uzliy.jpg


CR6d4oZ.jpg


En zilveren boutdopjes aangezien er bij mij nog geen opstonden.
De huidige centercaps beginnen ook lelijk te worden, ik heb al een nieuw setje liggen en die komen er op te staan van zodra ik mijn zomersetje er af haal.

RYOdCWd.jpg
 
Bovenaan Onderaan