Maik's Superb II 3.6 VR6 Elegance Bns

Maik Elshof

Donateur
Hallo allemaal,

het heeft even geduurd maar uiteindelijk is mijn keuze toch gevallen voor de volgende auto:

540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


De auto heeft al reeds 7 levensjaren achter de rug, hierbij ook al de nodige (194k) kilometers gemaakt
maar is helemaal top onderhouden en echt full option (volgens verkopende dealer alle opties aangevinkt).
En vooral het belangrijkste... Hij rijdt heerlijk!!

In de eerste paar dagen dat 'ie in mijn bezit is alweer ruim 1000 km achter de rug! :D

Plannen zijn er nog niet concreet, maar er zullen zeker wat (kleine) dingetjes aan gaan gebeuren!

Groetjes Maik
 
Laatst bewerkt:

bobbl

Forumguru
Maik, welke upgrades zit je aan te denken?
En ik zie dat de vorige eigenaar alle cijfers en letters al heeft verwijdert?
Grt Bob.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Maik Elshof

Donateur
@bobbl
In ieder geval nieuwe logo's plaatsen op zowel de auto als de (wat er nu onder zit worden de winter)velgen, er komen nieuwe zomervelgen volgend jaar, verlichting aanpassen naar LED, andere (sier) uitlaat, wellicht toch weer de letters SUPERB van nieuwste type terug op de achterklep (geen V6 aanduiding meer).
Verder vooral goed onderhouden en als het enigszins meezit misschien nog verlagen.

Andere plannen zijn nog niet gemaakt :D

Groetjes Maik
 

s-line

Forumguru
Verlagen is eigenlijk wel een pre bij een Skoda en het staat geweldig icm mooie 19"of 20" wielen.
 

Maik Elshof

Donateur
Klopt ben ik ook helemaal mee eens, alleen vindt ik de bodemspeling die die heeft niet erg aan de hoge kant. Dus vandaar nog even kijken wat ik daarmee ga doen :)
 
Bovenaan Onderaan