Maik's Superb II 3.6 VR6 Elegance Bns

bobbl

Forumguru
@bobbl
In ieder geval nieuwe logo's plaatsen op zowel de auto als de (wat er nu onder zit worden de winter)velgen, er komen nieuwe zomervelgen volgend jaar, verlichting aanpassen naar LED, andere (sier) uitlaat, wellicht toch weer de letters SUPERB van nieuwste type terug op de achterklep (geen V6 aanduiding meer).
Verder vooral goed onderhouden en als het enigszins meezit misschien nog verlagen.

Andere plannen zijn nog niet gemaakt :D

Groetjes Maik
Andere uitlaat eindstukken vindt ik interessant, zelf ook al aan zitten denken.
Verlagen is niet alleen mooi, maar rijdt ook een stuk beter, ben blij dat ik dat gedaan heb, iedere dag plezier van!
We volgen.......
 

Maik Elshof

Donateur
Ziet er wel strak uit! Maar ben bang dat het bij mij begint aan te lopen dan. De speling die ik nu meet is ong 12 cm ong. met het laagste stuk onder de auto.
 

bobbl

Forumguru
Zitten er wel originele veren onder?
Bij mij is de bodemspeling ook ongeveer eer 12 cm gemeten vanaf de kunststof nok voor het achterwiel.
 

Maik Elshof

Donateur
@bobbl
Geen idee, maar dat is dus bij mij ook gemeten vanaf diezelfde kunstofbak. Vandaar (ondanks dat ik niet bij voorbaat nee zeg) ben ik zo bang wanneer ik de auto verlaag en er een keer iemand achter gaat zitten dat ik aanloop op drempels en dergelijke. Wellicht een verlaging van 2-3 cm, is natuurlijk ook nog een optie... :D
 

s-line

Forumguru
Die spoilertjes voor je achterwielen kan je er gewoon afschroeven,dat zijn de enige punten die aanlopen. Ik had ze er ook afgehaald,2torx schroefjes en klaar.
Scheelt weer 2cm bodem vrijheid die je weer kan benutten bij de algehele verlaging. Mijn Superb was voor 8cm en achter 7cm verlaagd.;)
 

leon-cupra

Forumguru
Proficiat met de S2.

Overlaatst kwam ik er ook nog een 3.6 tegen op de autostrade. Had ook al de logo's eraf maar de 4 uitlaten verraden hem dat er iets meer vermogen onder de motorkap zat, dan dat je zou denken. Ideale wagen die veel premium-rijders in het stof kan doen bijten :D

Alleen die 4 uitlaten horen er niet onder. Vind dit niet passen onder de Superb. Zeker omdat de bumper en de wagen op zich niet sportiever is gemaakt zoals vb een RS model. Twee mooie uitlaatjes hadden de Superb 3.6 beter/sijlvoller gestaan.
 

bobbl

Forumguru
Proficiat met de S2.

Overlaatst kwam ik er ook nog een 3.6 tegen op de autostrade. Had ook al de logo's eraf maar de 4 uitlaten verraden hem dat er iets meer vermogen onder de motorkap zat, dan dat je zou denken. Ideale wagen die veel premium-rijders in het stof kan doen bijten :D

Alleen die 4 uitlaten horen er niet onder. Vind dit niet passen onder de Superb. Zeker omdat de bumper en de wagen op zich niet sportiever is gemaakt zoals vb een RS model. Twee mooie uitlaatjes hadden de Superb 3.6 beter/sijlvoller gestaan.
Helemaal mee eens, heb ooit een Peugeot 406 3.0v6 gehad en dat was van buiten een gewone station maar wel lekker snel,menig auto verrast bij de verkeerslichten!
 

bobbl

Forumguru
Hey Maik, zie nu pas dat je bij mij in de buurt woont, grappig want die 6pitters zie je niet veel........
Dus als je binnenkort een dikke Sub tegenkomt dan ben ik da:D
 

Maik Elshof

Donateur
@bobbl
Ik heb het idee dat ik je laatst ook tegen kwam voor 1,5 week geleden bij Groenlo, was iemand die reed met zelfde uitvoering en LED in de mistlampen.
Die persoon keek ook naar mij :D

@derest..
Als het goed is gaat de auto binnen 3 weken zakken :yeehaa:
 

bobbl

Forumguru
Ja dat was ik , ik check alle SuperBees die ik tegenkom! Haha
Mijne is goed herkenbaar met zen chroomloze voorkant!:D
Laat je hem zelf zakken of ga je naar Mark?
Grt Bob
 

Maik Elshof

Donateur
Haha had al zo'n vermoeden! (Gezien waar je werkt.. Groetjes aan Quint :D)
Als je zin hebt kom je maar keer op de koffie, kan ik je auto ff goed bekijken!

Ik ga met de auto naar Mark toe :thumbsup:

Overigens liggen er ook al nieuwe matten in en zitten er nieuwe ventieldopje op.
De logo's hoop ik in deze dagen binnen te krijgen :cool:

Groetjes Maik
 
Bovenaan Onderaan