Luuk

CDK

Forumguru
Maar nu is het hoogglans zwart zie ik? mmmmzzzz dat had ik anders aangepakt! ff naar @s-line toegereden en in de kleur van de auto laten spuiten, was je ook nog eens voordeliger uit geweest (denk ik)
 

micky

Forumguru
Vandaag is Luuk bij JD onder handen genomen. Motor via OBD getunded en DSG aangepast. Wat een toename van het rijgenot! Mark en collega's, weer bedankt!

Ik zie nu pas je draadje:bloos: @Rosinfield heb helaas niet de tijd voor alle delen van het forum, mooi dat hij goed bevalt en dat je bij JD bent geweest, ik heb de mijne vorige week pas gekregen, volgende week dinsdag morgen langs JD en dan direct door naar Berlijn :yeah::rockon:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Gisteren merkte ik voor de tweede keer dat Luuk een slinger beweging maakt wanneer ik vol accellereer en maar 1 hand aan het stuur heb. Als ik het stuur met beide handen vast houdt, gaat het goed. Misschien heeft het ook te maken met de behoorlijke crosswind. Ben benieuwd of dit fenomeen ook in gunstige zin beïnvloed gaat worden door de verlaging
 

Rosinfield

† In Memoriam
Net terug uit Dongen. Het voelt in alle opzichten stabieler aan. Minder duiken bij remmen, makkelijker door de bocht en minder zwabberig optrekken.
Iets stugger, maar dat bevalt me juist beter. Lijkt in dat opzicht nu meer op Yeti Henk. Drempels geen enkel probleem.
Snap nu wel waarom het bij de dealer stukken duurder is. Voor moet de hele zwik er eerst af (wielen, remschijven) en v.v. Antera, nogmaals bedankt!
20141018_124025.jpg 20141013_083350.jpg
Plaatje voor, plaatje na.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, hoewel het bij de ene auto meer uitmaakt dan bij de andere. Deze is er zeer bij gebaat. Bij de Yeti was er geen enkele noodzaak voor mij ;)
 
Bovenaan Onderaan