Luuk

Noord26

Forumguru
Goed bezig! Weer 4 seizoenen slofkes neem ik aan? @Rosinfield

Is je bolide serieus verlaagd met Eibach veren? Vind het nu eigenlijk staan zoals het af-fabriek maximaal zou moeten zijn (liever nog iets lager).

Misschien vertekenen de nieuwe velgen ook een beetje wellicht, want ze lijken iets verder naar buiten te staan?
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja of het komt door de hoek van de foto of misschien staat hij wat scheef. Ja echt verlaagd door onze vriend Antera. Ik was er bij ;) Zal nog wel eens een foto maken als ik denk dat hij vlak staat. En idd weer de 4 seizoenen
 

Rosinfield

† In Memoriam
Hier nog een plaatje. Ik snap wel wat je bedoelt, Noord26. Maar zo drastisch is die verlaging ook weer niet en het zijn nog steeds relatief kleine wielen natuurlijk (16 inch). 20160414_123517.jpg
 

Rosinfield

† In Memoriam
Zie ook de eerdere foto's na en voor verlaging hierboven, nog met de 15 inch wielen.
Ik heb het idee dat verlaging zeker met deze auto bepaald geen overbodige luxe is
 

Noord26

Forumguru
Smoelt meteen heel anders als voorheen met de wieldoppen. Doet mij denken aan onze vorige bolide, in exact dezelfde metallic kleur icm antraciet kleurige (zomer)velgen. ;)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, bij dit model doet kleur erg veel vind ik. Ben er op zich nog niet kapot van, maar in deze kleur of zwart gaat het nog ;)
 

EdK

Forumguru
Nu nog een flinke poetsbeurt zodat hij er weer glimmend bij staat........... ehhh tsja...... moet luuk zelf nog niet matzwart geschilderd worden...??
 

Rosinfield

† In Memoriam
Eigenlijk wel he. Maar dat gaat me net iets te ver voor Luuk.
Afgelopen maandag bij Loogman geweest hoor. Maar er komt heel wat troep uit de bomen bij mij in de straat
 

Tuulster

Forumguru
Netje hoor! Heb je ook een foto van iets verder weg. zodat je de achterklep of motorkap als 1 geheel ziet?
 
Bovenaan Onderaan