Luuk

snel

Actief lid
Hoop dat Henk niet zal huilen met het aan de kant zetten naar nieuwe eigenaar
veel plezier met je nieuwe wagen
 

Cordoba

Forumguru
Vooral zelf voelen wat je lekker vind rijden is mijn tip @Rosinfield, hangt ook van het merk en type band af overigens, en hou bij eventueel experimenteren ook je brandstofverbruik in de gaten!

Als het goed is niet Corné, wel met bandenmaat, en eventueel winter- of zomerrubber kan nog iets schelen. Nu is het wel zo dat veel mensen een andere maat winterband hebben, dus ook de druk wat aan moeten passen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Luuk's eerste endoscopie.
Wat betreft dsg moet je nog steeds erg goed opletten om de 1 te zien bij wegrijden. Wel zit je wat minder snel in de 7
 

Bijlagen

  • 20140621_120721.jpg
    20140621_120721.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 62

Joske

Forumguru
af en toe de hond eens wassen é zeg :D


111.jpg
 

Cordoba

Forumguru
@ertromp zit er eigenlijk nog patent op dat parkeersysteem? Het lijkt me wel wat: veel minder kans op hagelschade, en in de winter met sneeuw heb je de auto ook veel sneller schoon.:D
 

CDK

Forumguru
@Cordoba, volgens de tabellen niet idd, maar per merk kan je gevoelsmatig nog wel eens prettiger rijden als je daar soms, in beperkte mate uiteraard, van afwijkt.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Na dik 300 km, incl. snelweg van Friesland naar A'dam, geeft de BC bijna 1 op 17 aan gemiddeld. Zal wel wat geflatteerd zijn, maar lijkt me niet gek toch
 

Rosinfield

† In Memoriam
In bochten idd wel iets minder strak , wat meer zoekerig. Maar niet echt hinderlijk en Yeti is in dat opzicht ook wel super natuurlijk
 

Captain Hook

Forumguru
Tja...dat lagere verbruik...
Henk had natuurlijk t.o.v. van Luuk nauwelijks een stroomlijn plus was een stuk zwaarwichtiger.
En al die lompe massa moet die TSI voortsleuren, en daarvoor is kostbare brandstof benodigd. :koffie:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Toch nog maar spatlappen en dorpellijsten bijbesteld. Rubberen matten (incl. kofferbak) komen ook deze week.
 
Bovenaan Onderaan