Luuk

Rosinfield

† In Memoriam
ja, dat snap ik wel. Voor mij maakt het denk ik niet zoveel uit, daar motor en transmissie identiek zijn. En ik verwacht niet dat hij zo bar veel slechter zal rijden verder. Ik denk wat minder robuust, maar wel wat vlotter ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Eerlijk gezegd denk ik dat je vooral de hoge zit/instap van de Yeti gaat missen, en daar krijg je dan wat beter weggedrag (lager zwaartepunt) voor terug, en natuurlijk iets minder ruimte.
 

Rosinfield

† In Memoriam
zolang het maar iets minder ruimte is, is het niet bezwaarlijk. Beter weggedrag kan ik me eigenlijk haast niet voorstellen. yeti ligt als een blok op de weg en verblikt of verbloost niet bij snel bochtenwerk. Maar ik zal het snel zien.
 

EdK

Forumguru
Hij zal iets luidruchtiger zijn, wat minder luxe zijn en zoals gezegd de instap !
Weet nu haast zeker dat je de dakstijl met instappen enkele keren in begin zal voelen tegen het hoofd.
En ach de rest..............kwestie van Henk gauw vergeten en doen of je hem nooit hebt gehad en dan zal de fab vlug zat wennen....
 

Rosinfield

† In Memoriam
ik mag toch hopen wat minder windgeruis. En dat instappen ken ik van leenauto's. In het begin stort je een eind omlaag.
 

EdK

Forumguru
Vanuit me ervaring met de Fab en RR en nu de Yeti is de laatste gewoon een luxe wagen met brede zetels en die worden wat smaller
Dan is het allemaal wel netjes afgewerkt maar bij de Yeti is het net iets beter en mooier afgewerkt
En ook geluid was bij beide voorgangers net allemaal wat meer herrie dan bij de yeti waar je soms op teorenteller moet kijken of deze nu wel of niet stationair loopt.

Het zijn gewoon alle kleine dingetjes die net even beter en degelijker zijn bij de Yeti tov de goedkopere modellen.
Maar goed dat is een keuze / overweging die je neemt
 

Skoody Boo

Actief lid
Eerlijk gezegd denk ik dat je vooral de hoge zit/instap van de Yeti gaat missen, en daar krijg je dan wat beter weggedrag (lager zwaartepunt) voor terug, en natuurlijk iets minder ruimte.
Fabia is niet alleen lager, maar ook smaller. De veertjes zijn vast ook wat slapper. Gewoon iets langzamer in de bocht, en daarna weer fijn accelereren.

Tsi-tje maakt niet zoveel herrie, zeker niet als hij nog nieuw is. Wat er niet is hoef je ook niet te dempen.

Veel plezier morgen Menno! En in het begin nog even rustig aan he ;)
 

ertromp

Forumguru
Veel plezier Menno met het afhalen van Luuk en natuurlijk sterkte bij het afscheid van Henk.
En wij wachten geduldig op de foto's :D
 

RefleCs

Forumguru
Veel plezier vandaag en ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Overigens kan de Fabia ook best goed met bochtenwerk overweg :koffie::D
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ben zeer content. Idd iets minder robuust, maar stiller en comfortabeler. De vier seizoen banden zijn Vredestein Quatrac 3.
Het is natuurlijk een heel gewoon autootje, maar toch een plaatje;)
De foto's worden niet als bijlage opgenomen, te groot. Heb nu alleen mijn telefoon. Probeer het nog even in de gallery
 
Bovenaan Onderaan