Lugolux78's Bellebleu Skoda Octavia 2.0 TDI

sitechris

Donateur
De collega's met de BMW's en de Audi's (ofwel de 116i, 318i en A3 1.6 TDI rijders, want andere modellen zie je bijna niet meer) hoef je niet al te serieus te nemen hoor ;).
 

lugolux78

Forumguru
Bij ons zijn het toch echt de A4, A6, 320 of nieuwe C.
Ik zocht een compromis tussen minder geld uitgeven en meer luxe. Dat lukt je alleen met Skoda.
 
  • Leuk
Waarderingen: TL@

MaRco2

Forumguru
@lugolux78 Hebben wij elkaar gespot vanmiddag (N65 of N48) toen ik binnendoor onderweg was naar Almelo?

Race Blue, grotere donkergrijze wielen, RVS strip op de bumper (uitlaat niet gezien)?

Ik dacht iets van ... ha bekende!
 

CDK

Forumguru
aaah dat stalen randje waar je tussen moet rijden, wat tevens de rails is voor de wasrobot?
Ik ken dat nog uit de tijd dat ik nog in de krasstraat kwam, reed altijd met m'n kop uit het raam om m'n velgen heel te houden....
Maar dat de wasstraat betaalt lijkt me een bijzondere situatie!
 

lugolux78

Forumguru
ze zijn zich van het probleem bewust.
bij dezelfde wasstraat (zelfde eigenaar) andere locatie al aangepast. Ik ga er al jaren heen en is echte een goede wasstraat. Doe echter wel liever op met de hand poetsen en wassen. maar dat schiet er echter vaker bij in
 

Joske

Forumguru
hij gebruikt een paintgun Patrick


maar wel zo eentje:


rap68tacshotgun800.jpg



:deuk: :deuk: :deuk: :deuk:
 

lugolux78

Forumguru
ja lachen he... not.
ik heb liever dat ze secuur te werk gaan.
kortom prima en het was alleen spatbord wat afgedekt is
 

lugolux78

Forumguru
Nu hopen dat het netjes blijft!
Ben je zelf tevreden met het behaalde resultaat?

Niet 100%. Kleur krijgen was lastig. Maar goed het valt niet op als je niet weet waar het is.
Als ik tot eind van het jaar geen andere schade claim, bestel ik een nieuwe velg denk ik (denk dat ik dus niet helemaal tevreden ben)
We mogen een schade per jaar zonder eigen risico claimen. Heb nog nooit iets geclaimd....
Kortom het komt wel goed.
 
Bovenaan Onderaan