Lugolux78's Bellebleu Skoda Octavia 2.0 TDI

lugolux78

Forumguru
Ff jullie hulp nodig:
Op de naafdoppen staat nu OXXO. Conti heeft geen skoda doppen. Iemand die mij kan helpen hieraan? @Der_Einser?
 

CDK

Forumguru
Ik zou het zo laten.... Anders kan je op eBay vast stickers of plaklogo's krijgen in de juiste maat.
 

RefleCs

Forumguru
Je was toch nog op zoek naar iets voor je voorbumper? Is dit niet wat?:

http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-front-bumper-DTM-spoiler
o3-fdif-mxt.jpg
 

VWim

Forumguru
ook gammel na deze te hebben vastgezet met een stel parkers? Dan krijgt de splitter toch voldoende stevigheid van de bumper. Desnoods nog een streep ruitenkit er tussen?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

lugolux78

Forumguru
Thx Ouwe gluurder whaahah. Hij past maar net op de stoep... Moet nog een keer jouw autootje komen bewonderen
 

micky

Forumguru
daar trek ik mijn pyjama nog voor uit en mijn broek aan, zelfs midden in de nacht, vogels moeten een verbod krijgen om bij auto's in de buurt te "dumpen"
 

CDK

Forumguru
Ik dacht dat jij deze van een andere leverancier had, vandaar dat ik deze nog ff voor je opgezocht had... :bloos:
 

lugolux78

Forumguru
Dank u maar het is geen Full ABS maar eigenlijk een soort huls.
Ik ben klaar met de mijne. Is een mooie auto geworden en boven mijn verwachtingen. Morgen vuurdoop. Kijken wat de collega's met BMWs, Audi's en Mercedessen er van vinden. Maar eigenlijk boeit het me ook weer niet, want ik ben verliefd. Vandaag auto beetje gedetailled... Wat is ie mooi. Vooral de kleur... *liefde*
 
Bovenaan Onderaan