Lugolux78's Bellebleu Skoda Octavia 2.0 TDI

dirkkroneman

Forumguru
Ook niet als je hem eena flink heen en weer schudt (met de hand)? Uitlaat wil vaak nog flink heen en weer schudden, meer dan je vaak denkt!
 

Cordoba

Forumguru
Aan de zijkant ziet het er pas echt chique uit (normaal kijk je van iets hoger, en zie je de lasnaad dus niet). Luc als het te krap is hoor je dat snel genoeg als ie tegen de bumper aan komt, en inderdaad bij stationair lopen en dan gas geven, of na even flink in de toeren en dan gas loslaten zal die het meest bewegen. Als je nu nog niets hebt gemerkt zal ik in elk geval niet steeds tegen de bumper komen.
 

lugolux78

Forumguru
Lasnaad zie je idd alleen als je diep in de knieën gaat zitten. Paar keer flink gas gegeven stationair. Niks gehoord. Alleen het sissen van de luchtstroom. Klinkt best "cool" (soort continue turbo
 

lugolux78

Forumguru
Kijk foto aan het begin (ergens de eerste pagina's) van dit topic mijn oude A4 TDI met soortgelijke uitlaat na 175000km... :-) Diesel is juist makkelijk schoon te houden
 

micky

Forumguru
@lugolux78 ik zou me daar maar niet druk om maken, ik heb werkelijk nog nooit te horen gekregen dat iets niet oké was, als je zuinig bent op je auto en je levert hem mooi schoon in, zijn ze al lang blij.

Vaak buj te bange :)
 

Cordoba

Forumguru
Dan moet je zeker niet tegen de LM zeggen Luc, anders moet je straks extra betalen voor het uitlaatsierstuk. ;)
 

lugolux78

Forumguru
Nou nee. Ik heb het zelf betaald. Het enige wat LM kan afdwingen is dat de auto na einde looptijd in oorspronkelijke staat wordt afgegeven.
 
Bovenaan Onderaan