@FTAS gebruik je de lange of korte pin om de ketting af de velg te houden?
Kost je werkgever geen euro en scheelt jou de BTW + loonheffing..Mag je de website hier niet posten ??want ik mag geen reclame maken, begreep ik net
@Axie heb ik teveel reclame gemaakt dat ze nu niet meer te koop zijn?Fijne vakantie en mocht je ze nodig hebben, dan ben ik idd benieuwd naar je ervaringen.
Beter dan een geel gebied in de sneeuw...Nu nog sneeuw in een geel gebied....![]()

Wel dat kan aardig opluchten hoor.....Beter dan een geel gebied in de sneeuw...![]()

Even een kickje van dit topic dat min of meer het grote sneeuwkettingen topic is.
Zouden spoorverbreders er voor zorgen dat normale sneeuwkettingen gewoon passen?
En hoeveel mm spoorverbreder moet je dan nemen?
Dan heb ik voor hetzelfde geld meteen iets beter gevulde wielkasten.
Bekijk bijlage 78068
Niet nodig gehad in Oostenrijk, maar wel even erop gehad om te oefenen: RUD Centrax N890, gekocht via Marktplaats. Originele Teron in de maat 225/45R17.
+ erg makkelijk monteren na voorbereiding
+ ketting liep er mooi vanzelf op
+ voorbereiden is makkelijk, moest de ketting nog inkorten omdat de vorige eigenaar ze kennelijk heeft moeten verlengen voor zijn auto
- op de foto had ik het haakje nog niet goed op de bout. Ligt aan de handleiding (of mij), maar in een filmpje op YouTube werd dat duidelijk
- montage op de wielbout voelt niet super stevig: 15mm was te klein, 17mm gaf nog beetje speling. Maar blijft vast wel zitten, anders zouden ze het niet zo verkopen.