hemi24
Forumguru
-mijn PDC blijft wel erg lang in beeld, ook nadat ik weer aan het rijden ben
Dan blijf je te lang onder de 10 km/h hangen..!
Slecht sluitende (of openende) portieren zou ik even mee terug gaan naar de dealer, voor een na-stel actie.
-mijn PDC blijft wel erg lang in beeld, ook nadat ik weer aan het rijden ben
heb ik ook.. een keertje meer gooien en sluit gemakkelijker-achterklep sluit slecht: flink gooien om dicht te krijgen

(werkt vast wel, maar wie doet dat nu??
)Achter klep is met 5 min. Af te stellen en dan hoef je niet meer hard te gooien.heb ik ook.. een keertje meer gooien en sluit gemakkelijker
uitleg dealer: overdruk dat in de cabine, niet op tijd, weg kan.. (aangezien er wel degelijk overdrukflapjes voorzien zijn ter hoogte van reservewiel)
oplossing: zet een raam open voor dat je de koffer dicht gooit... yeah right(werkt vast wel, maar wie doet dat nu??
)

We hebben een auto..... geen vliegtuig....heb ik ook.. een keertje meer gooien en sluit gemakkelijker
uitleg dealer: overdruk dat in de cabine, niet op tijd, weg kan.. (aangezien er wel degelijk overdrukflapjes voorzien zijn ter hoogte van reservewiel)
oplossing: zet een raam open voor dat je de koffer dicht gooit... yeah right(werkt vast wel, maar wie doet dat nu??
)

dan zou ik toch eens de spiegel zelf uit elkaar halen.. moeilijk is het niet, enkel wat durf heb je nodig.Mijn linkerbuitenspiegel kraakt bij het inklappen. Moet een nieuwe spiegel op volgens de dealer. 550 euro......
moet ik wel zeggen dat ik mijn vorige auto (Peugeot 308SW) iets minder dan 6 maanden heb gehad ... daar had ik echt teveel ergenissen

heb ik ook.. een keertje meer gooien en sluit gemakkelijker
)

Ik heb er ondertussen ook een. Met het slechte weer van de laatste tijd in Brabant heb ik het niet eerder gemerkt, echter mijn vriendin wel. Sinds gisteravond is het mij ook opgevallen. Mijn ruitenwisser aan de passagierskant gaat meestal niet volledig naar beneden. Vaak blijft het uiteinde in het hoekje op de ruit staan. Soms wat hoger, soms lager, maar meestal in zicht. Ik begin me er nu al aan te irriteren. Gelukkig gaat hij maandag weg voor de 30k beurt, dus hopelijk kunnen ze er iets aan doen.