levertijden octavia lijken terug te lopen

ad5000

Actief lid
Mijn dealer heeft hem afgelopen donderdag 22 feb in de computer geklopt en die gaf op zijn beurt weer aan dat de auto gepland staat voor week 13. Dan is hij in week 15 bij de dealer en kan ik volgens zeggen in week 17 rijden.

Ook ik kan niet wachten... je wilt 'm toch snel hebben he...
Maarja, al zou hij er nu staan ik begin pas in april met de nieuwe job, dus als jij al klaar zou staan zou dat nog veeeeeel vervelender zijn
1884.gif


De O2 van mijn collega is overigens net 2 weken naar achteren geschoven, balen.
 
Zag vanochtend langs de A1 bij een benzinestation bij Stoe 5 vrachtwagens vol met Skoda's. Voornamelijk O2's.
Zullen er ongetwijfeld een aantal voor forumleden zijn. Nog even succes met wachten
 

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ad5000</font><hr />
De O2 van mijn collega is overigens net 2 weken naar achteren geschoven, balen.

[/ QUOTE ]

Vandaag dealer gebeld. Mijn auto moet deze week (week 9 ) gemaakt worden. Maar in "HET SYSTEEM" staan de auto's van week 7 net gemeld als zijnde geproduceerd.
Inderdaad, 2 weken opgeschoven dus.

PS: morgenochtend de laatste rit in mijn O1, krijg dan een paar weken een huurauto.............een.....O1!
yeah.gif
 

ad5000

Actief lid
Re: levertijden octavia lijken op te lopen

Moeten we de gelijk de naam van de topic maar aanpassen...
Heb ik maar een voorzetje op genomen.

Wel balen, want dat betekend dat die van mij pas in week 15 geproduceerd gaat worden i.p.v. 13
1439.gif


Toch kan het raar lopen in de auto productie en kan het maar ineens weer veranderen.
 
Re: levertijden octavia lijken op te lopen

Vandaag weer eens geinformeerd bij de dealer. Hij had vandaag maar liefst ACHT O 2 's binnen gekregen. Maar niet die van mij. Alles Combi!!
Moet waarschijnlijk nog twee weken wachten. Besteldatum 9-1. Vermoedelijke levering 15 of 16 maart. Dus dadelijk negen weken moeten wachten. Ondraaglijk !!!
 
Re: levertijden octavia lijken op te lopen

Vandaag bericht gehad van de dealer. Vanochtend is hij in Maastricht aangekomen, mijn nieuwe O2. Levering uiterlijk 15 maart , misschien iets eerder ....
1761.gif
1761.gif
1761.gif
 

Okki

Donateur
Re: levertijden octavia lijken op te lopen

Klopt dus wel: mijn auto is ca 2 weken later besteld, volgens de dealer te leveren medio maart. Gezien de 2 weken uitloop (en omdat ik nog niets gehoord heb) zal het wel eind maart worden (en daar had ik ook op gerekend)
 

fop

Nieuw lid
Re: levertijden octavia lijken op te lopen

hallo,
Dit is een van mijn eerste posts in dit forum en ik dacht laat ik mijn levertijd ook eens vermelden.
Hij is deze week besteld (week 12) en de verwachte leverdatum is week 22.
 

VTR_Firestorm

Nieuw lid
Re: levertijden octavia lijken op te lopen

hallo,

die van mij is afgelopen vrijdag (23 mrt) besteld (O2, combi elegance) volgens de garage zit er +- 8wkn levertijd op. dat zou neerkomen op week 20. Ik heb hiervan nog geen officiele bevestiging ontvangen maar dat zou sneller zijn dan week 22!!
baby012.gif
 

Matra_Murena

Actief lid
Re: levertijden octavia lijken op te lopen

</font><blockquote><font class="small">Citaat: VTR_Firestorm</font><hr />

hallo,

die van mij is afgelopen vrijdag (23 mrt) besteld (O2, combi elegance) volgens de garage zit er +- 8wkn levertijd op. dat zou neerkomen op week 20. Ik heb hiervan nog geen officiele bevestiging ontvangen maar dat zou sneller zijn dan week 22!!
baby012.gif


[/ QUOTE ]

Hopelijk komt de wagen snel! Maar als ik vragen mag, waarom geen O2 combi Business Edition? Die's goedkoper met meer standaard erop.
 

VTR_Firestorm

Nieuw lid
Re: levertijden octavia lijken op te lopen

Dat klopt, hier heb ik over nagedacht. maar de BE staat niet op het lijstje waar ik uit mag kiezen. Bij navraag bij onze leaseafdeling blijkt dat de BE's duurder zijn in de lease omdat er minder korting op gegeven wordt, banden zijn duurder (16" ipv 15"), etc. etc. Daardoor is het leasetarief hoger dan die van een elegance. helaas helaas
 
Re: levertijden octavia lijken op te lopen

Nu ga ik ook maar ff de levertijd posten:
Besteld: 16-3. Levertijd ongeveer 11 weken.
1884.gif

Octavia RS Combi stndrd. (2.0 TFSI) Race Blue.
yeah.gif
 

fop

Nieuw lid
Re: levertijden octavia lijken op te lopen

</font><blockquote><font class="small">Citaat: VTR_Firestorm</font><hr />

de BE staat niet op het lijstje waar ik uit mag kiezen. helaas helaas

[/ QUOTE ]

Da's inderdaad jammer, maar zo te zien kun je je nog prima uitleven buiten werktijd (op je VTR)
tongue.gif
 

Catje

Nieuw lid
Re: levertijden octavia lijken op te lopen

Hallo dan. Hierbij is gelijk mijn eerste forumbericht een feit. Ik heb mijn Skoda Octavia 1.9 TDI BE halverwege februari besteld en heb vandaag gehoord dat hij deze week "gemaakt" wordt. Hij zal circa week 17-18 gebruiksklaar voor mij klaar staan. Al met al dus ongeveer 10 weken levertijd.
frown.gif
Ik kan niet wachten!
 

tuppertrut

Nieuw lid
Re: levertijden octavia lijken op te lopen

Besteld 13 februari, produktie week 12, levering week 15 of 16 (volgens dealer).


In bestelling: Octavia 2.0 TDI DSG BE Combi Storm Blue, Pioneer AVIC HD1BT, trekhaakje en warme zitvlakjes
 

vdijk

Lid
Re: levertijden octavia lijken op te lopen

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Catje</font><hr />

Ik heb mijn Skoda Octavia 1.9 TDI BE halverwege februari besteld en heb vandaag gehoord dat hij deze week "gemaakt" wordt. Hij zal circa week 17-18 gebruiksklaar voor mij klaar staan. Al met al dus ongeveer 10 weken levertijd.
frown.gif
Ik kan niet wachten!

[/ QUOTE ]

ik had een verwachte leverdatum in week 14 (volgende week dus), helaas kreeg ik van de lease maatschappy te horen dat week 14 niet de leverweek was, maar de productieweek.
De leverweek is nu opeens week 19,
disc.gif
1884.gif


Ik heb rond 1 feb de handtekeing naar de lease maatschappy gestuurd (week 5) en krijg hem dus pas in week 19 (totaal 14 weken)

wie of waar de fout is gemaakt, weet ik niet, maar ik baal behoorlijk
407.gif
 

Okki

Donateur
Re: levertijden octavia lijken op te lopen

Treur niet, alles zal recht kom. Succes met wachten!
 
Bovenaan Onderaan