levertijd....

Casperendana

Nieuw lid
Ik heb een moccabruine S2 Greenline besteld, met:
Driverpakket
Visionpakket
Bruin leer achteraf
Zenec nav achteraf
Rubberen mat in de kofferbak
Multifunctioneel stuur

Grt

C

Ik heb hem eergisteren opgehaald en wat een fijne auto zeg! Ik moet nog even kijken hoe ik de sproeiers van de koplampen kan gebruiken en ook de Zenec moet ik nog enigszins uitpluizen.

Het leer ziet er fantastisch uit en de stoelverwarming is heel erg fijn. Dat komt voortaan in elke auto. Gisteravond is me opgevallen dat de koplampen meedraaien en ook het aangaan van de mistlampen als je de bocht omgaat werkt leuk.

Wel moet ik nog even wennen aan de versnellingsbak omdat het hele lange slagen zijn.

Maar tsjongejonge wat is die auto stil!!!
 

depotterk

Nieuw lid
Eindelijk !!!!!
Ik ga vandaag mijn zwarte Skoda SuperB II 1,9 TDi Elegance 105pk/cv 5p DPF afhalen.
Besteld in week 7.
 
Gisteravond is me opgevallen dat de koplampen meedraaien en ook het aangaan van de mistlampen als je de bocht omgaat werkt leuk.

Die mistlampen werken ERG goed ... in Nederland zie je het niet echt, genoeg verlichting op de plekken waar ik savonds/snachts rijd. Maar was van het weekend in Zwitserland, 1800 meter hoogte in de bergen, geen lantarenpaal te bekennen en dan werken die lampen ECHT goed.
 

Herbie

Lid
Ik heb hem eergisteren opgehaald en wat een fijne auto zeg! Ik moet nog even kijken hoe ik de sproeiers van de koplampen kan gebruiken en ook de Zenec moet ik nog enigszins uitpluizen.

Het leer ziet er fantastisch uit en de stoelverwarming is heel erg fijn. Dat komt voortaan in elke auto. Gisteravond is me opgevallen dat de koplampen meedraaien en ook het aangaan van de mistlampen als je de bocht omgaat werkt leuk.

Wel moet ik nog even wennen aan de versnellingsbak omdat het hele lange slagen zijn.

Maar tsjongejonge wat is die auto stil!!!

Foto's!!!
Ik zou graag die bruine kleur zien van zowel het koetswerk als het leder.
 

cloink

Actief lid
Hier staat ie dus al een tijdje te blinken bij de dealer, maar de leasemaatschappij heeft beslist dat ik er pas 9 juni mag mee gaan rijden. Zucht. :(
 

Vacaro

Senior Member
Ik heb hem eergisteren opgehaald en wat een fijne auto zeg! Ik moet nog even kijken hoe ik de sproeiers van de koplampen kan gebruiken en ook de Zenec moet ik nog enigszins uitpluizen.

Het leer ziet er fantastisch uit en de stoelverwarming is heel erg fijn. Dat komt voortaan in elke auto. Gisteravond is me opgevallen dat de koplampen meedraaien en ook het aangaan van de mistlampen als je de bocht omgaat werkt leuk.

Wel moet ik nog even wennen aan de versnellingsbak omdat het hele lange slagen zijn.

Maar tsjongejonge wat is die auto stil!!!

De koplampsproeiers gaan automatisch als de lichten branden, na iedere vijfde sproeibeurt.
Meestal de eerste keer als je sproeit met de lichten aan en dan de vijfde keer sproeien
 

Casperendana

Nieuw lid
Foto's!!!
Ik zou graag die bruine kleur zien van zowel het koetswerk als het leder.

Hierbij de foto's van het leer i.c.m. Mocca Brown

GroteFoto-X3I3VRWT.jpg


GroteFoto-HLFRAHEI.jpg


GroteFoto-OEOKZGK8.jpg
 

sitechris

Donateur
Schitterend interieur! Als je het leer een beetje goed verzorgd, kun je daar nog jaaaaren plezier van hebben.
 

___JC___

Forumguru
Ik heb eens zitten denken en rekenen. Je kan haast niet om het businessline pakket heen bij de Superb (mits je voldoende budget hebt). Ik wil zelf andere velgen en cognackleurig leer in laten bouwen. Maar de opties uit het businessline pakket (behalve dan leer en die standaard 18 inch velgen) wil ik ook.

Als je dat allemaal los neemt kost je auto opeens 3k meer dan met het businessline pakket. Dat scheelt wel heel erg veel. Andere optie is dan wel het pakket nemen en kijken of je de stoelen kan ruilen of zoiets, plus andere velgen laten monteren. Maar het maakt het er niet makkelijker op. Fabriek af leer bestellen en dan laten vervangen gaat zelfs mij wat ver...
:)
 
Bovenaan Onderaan