levertijd....

S

superbII

En, is er al wat meer bekend over de levertijd??

Heeft iemand hem al??
Ik rijd 1000km per week en let echt goed op, maar heb er nog geen 1 in het wilde gezien :crazy:

Ik kan hem eind december / begin januari bestellen en hoop toch nogsteeds op een levertijd van 6-8 weken...??

Mischien wel leuk om hier even neer te zetten wanneer dat je hem besteld hebt en wanneer dat hij geleverd is :489:
 

jjdeman

Nieuw lid
Hoi, 7 augustus besteld, 1 oktober geleverd! Wat een perfecte wagen! Ik reed hiervoor Audi A4 en A5.
 
Rond 24 augustus besteld, tot op heden nog geen spoor....
Zal wel niet lang meer duren voor ik bericht krijg
 

hbo

Lid
15-8-08 besteld en 28-9-08 afgeleverd bij de dealer.
Nu nog 3000 km volrijden...waarschijnlijk over 2 weken rijden...
 

bert

Lid
Deze week besteld. Geschatte levertijd 8 weken. Wordt dus 1ste week januari. Nog even met mijn trouwe O2. Bijna twee ton gereden zonder problemen. Kijken hoe de Superb bevalt.
 

cloink

Actief lid
Volgens de Belgische importeur (waar ik dit weekend een Superb heb mogen lenen) zijn de "hogere" versies (bv. Elegance) vlot leverbaar op 8 a 10 weken. De basis-versie (Classic) daarentegen, duurt wat langer. (Heb trouwens niet echt een idee hoe dat te verklaren valt? De Classic lijkt me toch niet meteen populair?)
 

Enkhuizen

Senior Member
mmh, dan is dat waarschijnlijk voor de belgische markt, mijn s2 elegance business line 170pk dsg is op de 4x4 na het topmodel en die van mij staat voor de eerste week van januari. Misschien dat hier de leasemaatschappij (ivm op naamstelling in 2009) ook meespeelt maar dat lijkt me stug.

Ik heb 'm vorige week besteld dus dat komt op 12 weken. Niet slecht trouwens maar geen 8 tot 10.
 

___JC___

Forumguru
mmh, dan is dat waarschijnlijk voor de belgische markt, mijn s2 elegance business line 170pk dsg is op de 4x4 na het topmodel en die van mij staat voor de eerste week van januari. Misschien dat hier de leasemaatschappij (ivm op naamstelling in 2009) ook meespeelt maar dat lijkt me stug.

Ik heb 'm vorige week besteld dus dat komt op 12 weken. Niet slecht trouwens maar geen 8 tot 10.

De leasemaatschappijen laten inderdaad geen auto's op kenteken zetten in de laatste twee maanden van een jaar. Dit in verband met de restwaarde.
 

santo

Lid
Volgens de Belgische importeur (waar ik dit weekend een Superb heb mogen lenen) zijn de "hogere" versies (bv. Elegance) vlot leverbaar op 8 a 10 weken. De basis-versie (Classic) daarentegen, duurt wat langer. (Heb trouwens niet echt een idee hoe dat te verklaren valt? De Classic lijkt me toch niet meteen populair?)

Volgens mijn dealer (België) zou de classic on hold gezet zijn omwille van problemen met de dichtingsrubbers van de ramen.
De classic is nl de enige uitvoering die geen chromen raamomlijstingen heeft.
Vermoedelijk gaan ze dit oplossen door op de classic ook de chromen lijsten te monteren
 

WiNaRoAm

Nieuw lid
Superb II Ambiente

Op vr 19 September om 17:30 besteld
Dinsdag 21 Oktober toegekomen in de garage
Donderdag 23 Oktober papieren toegekomen en laten inschrijven.
Hopelijk zitten morgen de nummerplaten in de bus.

W
 

LenK

Forumguru
Ik rijd 1000km per week en let echt goed op, maar heb er nog geen 1 in het wilde gezien :crazy:
Vind je het gek. Er zijn er hooguit enkele tientallen geleverd.
Ik heb er gisteren 1 live gezien bij SAP in Den Bosch (Satin Gray). En dat vind ik best snel. Heeft bijvoorbeeld een hele tijd geduurd voor ik de eerste Qashqai zag rijden terwijl daar bosjes van verkocht worden.
 
Superb II Ambiente

Op vr 19 September om 17:30 besteld
Dinsdag 21 Oktober toegekomen in de garage
Donderdag 23 Oktober papieren toegekomen en laten inschrijven.
Hopelijk zitten morgen de nummerplaten in de bus.

W

Damn!! Das snel.
Ik heb mijne (elegance) besteld op 24augustus, en nog steeds niks...
Maar ik heb een vermoeden dat mijn huidige leasemaatschappij de levering vertraagd want mijn huidige contract loopt eind november af.
Ik ga me in ieder geval informeren dit weekend!! :-)
 

hbo

Lid
Superb II Ambiente

Op vr 19 September om 17:30 besteld
Dinsdag 21 Oktober toegekomen in de garage
Donderdag 23 Oktober papieren toegekomen en laten inschrijven.
Hopelijk zitten morgen de nummerplaten in de bus.

W


Mooi man... ik ben volgende week donderdag aan de beurt... Dan heb ik 177K volgereden met mijn Octi II...De auto staat er al vanaf 29 september...

hbo
 

hbo

Lid
HBO, kan je die foto van die S2 in groot format posten?
Ben erg benieuwd naar die velgen.

picture.php
___JC___: Is dit groot genoeg?

groet,

hbo
 
Bovenaan Onderaan