Levertijd

BigFoot

Nieuw lid
Begin vorige week was mijn nieuwe Yeti nog een rol ijzer. Hij is inmiddels geproduceerd en heeft ook een chassisnummer.
Mijn dealer verwacht dat ik volgende week mijn nieuwe karretje wel heb.

Wat duurt dat toch lang. Tot die tijd moet ik in een vreselijk huur autootje rond waggelen.
 

BigCheese

Forumguru
Vorige week eindelijk mijn nieuwe Yeti mogen afhalen (1.6 TDI Greenline, Amundsen+, audiopack af fabriek en na aankomst voorzien van Mobridge, dubbele laadbodem en reservewiel). Was gepland wk 38-39 en uiteindelijk wk 40 opgehaald. Netjes.
 

mensFaber

Nieuw lid
Wat betekent dat eigenlijk, het krijgen van een chassisnummer? Ik kreeg vandaag namelijk ook een berichtje van mij dealer dat mijn Yeti een chassisnummer had gekregen.
 

mensFaber

Nieuw lid
Zojuist nog bij de dealer langsgeweest. De Yeti was daar nog niet afgeleverd, deze staat nog bij Pon. Verwachting is dat tie maandag of dinsdag bij de dealer komt. Volgende week staat tie voor de werkplaats gepland. Aflevering zal dan plaatsvinden op maandag 24 of dinsdag 25 oktober.

Pfff, wat klinkt dat nog ver weg.
 

BigFoot

Nieuw lid
Ik krijg net een telefoontje van mijn dealer. PON levert 'm maandag of dinsdag bij de dealer af.
Vrijdag middag kan ik 'm komen halen.
Nog 1 weekje in mijn hobbel waggie.
 

mensFaber

Nieuw lid
Netje een berichtje van de dealer gehad. De auto is nog steeds niet op locatie afgeleverd terwijl deze toch bij PON zou staan (volgens het status overzicht van afgelopen vrijdag). Iemand enig idee hoe dat kan?
 

Berry

Senior Member
Er staan heeeeel veel autos bij Pon het kan ook zijn dat hij lichte schade heeft dan moet dat eerst worden opgelost
 

mensFaber

Nieuw lid
Eindelijk het verlossende telefoontje van de dealer ontvangen. Auto was donderdag binnen. Vandaag wordt deze klaar gemaakt in de werkplaats en morgen om 10:30 ga ik hem ophalen :super:

Dit weekend het racemonster maar eens aan de tand voelen.
 

mensFaber

Nieuw lid
Super! Ben na bijna een week zeer te spreken, ben nog geen nare eigenschappen kunnen ontdekken (behalve dan dat tie vergeleken met mijn vorige diesel erg dorstig is :laugh: ). Ben nog wel wat voorzichtig om hem eens goed door te trekken. Maar dat komt vanzelf.
Wil nog wel wat codes laten aanpassen maar dat komt met de tijd wel.
 

Benno

Lid
Vandaag bericht van de dealer, de Yeti Tour 12 TSI DSG is binnen, we kunnen hem volgende week donderdag halen. Bij de bestelling op 22 september was de levering week 49, is nu week 47 dus 2 weken eerder.
 

Kaat

Nieuw lid
Heb dit Yeti vanaf september, bevalt super. Zomerbanden met mooie 18 inch velgen liggen er nu op. Heb tot nu toe alleen een aluminium beschermstrip op achterbumper gezet. De aluminium dakrailing gaat niet door voor 500 euro alleen aan materiaal!!!!! Ff googlen of ik die ergens goedkoper kan krijgen.....
 

EdK

Forumguru
Dit vraagt natuurlijk wel om wat foto's !
18 inch is niet iets van alle dag op een Yeti
 

Witte Yeti

Actief lid
Ik ben ook wel benieuwd naar die 18" velgen. Standaard is de keuze 16 of 17". Wat betreft die aluminium dakrailing, dat zal moeilijk worden of je die goedkoper op de kop kan tikken. Die zwarte dakrailing staat toch mooi bij de kleur van je auto?
Misschien kan je met iemand hier op het forum ruilen van dakrailing?
 
Zeer mooie yeti met die 18” velgen, ik zou mijn dakrails zwart houden en enkele chroom elementen toevoegen, smaak is persoonlijk:xyxthumbs:
 
Bovenaan Onderaan