Levertijd

brucelee1980

Nieuw lid
Ik heb twee weken geleden mijn nieuwe skoda ocatavia ambition bussinesline beteld. Weten jullie wat ongeveer de levertijd is tegenwoordig.

Alvast bedankt.
 
Hallo, bel even met je dealer hij heeft normaal een productie week, daar tel je 10 dagen bij dan staat hij voor je deur.
Welkom op het forum, onbekende.:aangenaam:
PS: laat ons iets weten als je de productie week hebt.
 

brucelee1980

Nieuw lid
Het gaat hier om een lease auto dus ik zal maandag eens even met de leasemaatschappij bellen of ze al een productie week hebben..hou jullie op de hoogte
 

edkoo

Nieuw lid
9 Januari 2012 besteld, afhalen bij Skodadealer Rijnwoud Rotterdam op vrijdag 16 maart 2012. Wordt een leaseauto voor de komende 5 jaar:laugh: Eerder al 9 jaar Fabia gereden met tevredenheid:xyxthumbs:

Groeten,
Ed



Skoda Yeti 1.2 TSI Comfort 77 KW, kleur Candywhite, bekleding Reflex Onyx, 6 versnellingen, Winterbanden. Genomen optie: Style Pakket.
 

sitechris

Donateur
ziet er goed uit, alleen vind ik de ruimte tussen wiel en wielkast echt te groot. Verlagingssetje zou ik zeker overwegen.
 

brucelee1980

Nieuw lid
Vandaag toevallig brief gekregen van de leasemaatschappij en de leverdatum staat nu op de week van 31-05. Dus we wachten nog even af.

De dealer vandaag gesproken en was wat mis gegaan met de bekleding. Maar dit hebben ze netjes hersteld. Volgens de dealer is de verwachte leverdatum week 19. De week van 7 mei..
 
Mijn garage heeft de papieren van mijn nieuwe Yeti binnen, hij verwacht de auto 20/03/12.:regels:
Besteld 24/01/12 een wachttijd van 8 weken dat is snel.:yeah:
Correctie hij staat er zins vrijdag.
Nu nieuwe nummerplaten, oppoetsen en woensdag afhalen. 17032012015.jpg
 

Guest1

Ex-lid
Cazanner, dan is dat voor jou heel snel gegaan. Ik heb eind november besteld en zaterdag hoorde ik van de verkoper dat mijn Yeti mogelijk één dezer dagen binnenkomt. Dat zou dan volgende week leveren worden. Ik hoop het, want ik heb nog nooit zo lang op een nieuwe auto moeten wachten. Heb altijd Citroën gereden en die had altijd voorraad. Mooie kleur heb je gekozen. Mijn dochter heeft zaterdag ook zo'n metalic grijze Suzuki Swift besteld (op voorraad en over twee weken rijden). Dat is leuker dan 4 maanden wachten....
Veel plezier met jouw Yeti.
 
Ik heb via de Skoda-site één van de 'direct beschikbare' auto's besteld. Daarbij bestaat natuurlijk het risico dat de uitvoering die je wilt hebben er niet bij staat maar bij mij was dat wel zo. Direct leverbaar is trouwens relatief: ik heb de auto week 8 besteld, in week 9 is hij geproduceerd en afgelopen vrijdag ben ik er mee de showroom uitgereden. Maar dat is nog altijd stukken sneller dan wanneer hij op de 'normale' manier besteld zou zijn. Al met al dus een traject van maar dik drie weken.
 
Bovenaan Onderaan