Levertijd Citigo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phaedros

Nieuw lid
Goed om te lezen! Dat van die fotohouder was me ook opgevallen, ik zie dat klemmetje op officiële foto's, maar nergens anders. En hoe zit het met de tassenhaak aan het dashboardkastje? Niet dat ik die nodig denk te hebben, maar ik lees hier en daar 'vanaf week 22', dus puur uit nieuwsgierigheid. Ook bij de Up heb je overigens één sleutel met afstandsbediening en een normale. Benieuwd naar verdere ervaringen...

P.S. Geen fotohouder houdt uiteraard niet in dat er ook geen foto hoeft te komen van de nieuwe aanwinst ;)
 

Tones

Actief lid
Die bekende tassenhaak aan het dashboardkastje is er niet en zullen we niet missen. Foto's wordt aan gewerkt. Met dit weer is het niet fijn fotograferen maar manlief gaat zijn best doen. Alleen de passagiers kant heeft een spiegeltje. Als het goed is zal dat bij een model in de UK dus ook zo zijn. Als het niet te duur is, ga ik een linker zonneklep (passagiers kant, dus met spiegeltje) uit de UK bestellen. Dan hebben beide kleppen een spiegeltje :cool:.

Ik ben helemaal niet ijdel hoor, groetjes.
Mevr. Tones
:bye:
 

pvaken

Lid
tussenhaak en fotohouder is er vanaf modeljaar 2013

In de folder staat vanaf week 22, zou dus moeten betekenen dat alle modellen die in week 22 gebouwd worden, inclusief tassenhaak en fotolijst zouden moeten zijn.
Indien je waarde hecht aan die zaken zou ik het wel aankaarten bij de je dealer als het er niet opzit.
Het zijn maar kleine zaken, alleen ze staan wel in de folder.
 

Phaedros

Nieuw lid
Super, leuk die foto's! Ziet er goed uit :)
En een extra voordeel van het panoramadak is dat je dan ook nog eens leeslampjes hebt, zo te zien.
 

pvaken

Lid
7 juli een tour 5 deurs besteld.
verwachte productie week is week 35 (27 augustus).
Verwachte leverweek is week 37 (10 September)
 

Phaedros

Nieuw lid
In de folder staat vanaf week 22, zou dus moeten betekenen dat alle modellen die in week 22 gebouwd worden, inclusief tassenhaak en fotolijst zouden moeten zijn.
Indien je waarde hecht aan die zaken zou ik het wel aankaarten bij de je dealer als het er niet opzit.
Het zijn maar kleine zaken, alleen ze staan wel in de folder.

Mijn Citigo is na week 22 geproduceerd en heeft wel Hill Hold Control (is voorzover mij bekend ook pas vanaf modeljaar 2013, bij de Up althans), maar geen tassenhaak en fotoclipje. Niet dat ik daar rouwig om ben... ;)
 
Op 18 juni besteld:
Citigo Elegance 75pk
night blue
5 deurs
All-season pakket
Travel pakket
Move & Fun
Grijs/zwarte stof (nano interieur)
Netten systeem en dorpel lijsten en uiteraard een reserve wiel.

Ze hadden het over begin september. Ik heb echter geen idee waar ik dit zou kunnen controleren.

Hoop dat hij snel komt, want vorig weekend hebben ze mijn huidige auto (Seat Leon 1.9 TDI 110pk) een zwarte zijkant bezorgd (hij hoort blauw te zijn)
Auto beschadigd door brandende aanhangwagen - Nieuws uit Friesland
 

Hetzer

Forumguru
Mijn chassinummer is bekend, dat betekent dat hij gemaakt is, volgende week moet hij aanwezig zijn bij de dealer.
Ik hou zaterdag 1 september aan als afleverdatum
 

Tones

Actief lid
@Roos: Schiet al aardig op nu.
@Hetzer: Kan je mooi met de Citigo naar de meeting komen! Ben benieuwd hoeveel speakers jij er bij krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan