Levertijd Citigo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tones

Actief lid
Ik heb de vijfdeurs uitvoering besteld in week 18. De levertijd zou 4 maanden zijn. Dat zou neerkomen op begin september (wk 35). Tot mijn verbazing zag ik van de week bij de logistieke informatie op de site van mijn dealer dat hij hem al in week 29 verwacht! Dat zou half juli betekenen. Mogelijk krijg ik hem dus ergens eind juli geleverd!
 

Hetzer

Forumguru
de 5 deur uitvoeringen worden idd eerder gemaakt, de 5 deurs UP van mijn schoonzusje staat ook al bij Pon, deze zou in eerste instantie pas in augustus komen.
 

Phaedros

Nieuw lid
Mooi dat 'ie nu veel eerder geleverd kan worden, Tones! Zal dus ongeveer gelijk met die van mij arriveren :)
Ik ga maar niet de weken/dagen aftellen, word ik alleen maar ongeduldig van...
 
Mijn Citigo heb ik op 5 mei besteld. Vanmiddag kreeg ik van mijn (nog wel) dealer te horen dat hij volgende week gebouwd wordt. Laatste week van juni in NL en een week later afleveren.

Ben benieuwd!
 

Phaedros

Nieuw lid
Leuk, chr.soethout! Ben je één van de eersten, denk ik zo :)
Veel plezier alvast en vergeet straks geen foto's te maken van je aanwinst ;)
 
Leuk, chr.soethout! Ben je één van de eersten, denk ik zo :)
Dat zei de dealer ook. Ik was zijn eerste. De orderboeken gingen zaterdagochtend voor consumenten open en 's middags rond 13:00u stond mijn bestelling al in het systeem. Tja, als je weet wat je wil ben je er snel uit.

Mijn configuratie:
Citigo 75pk 5drs
Uitvoering Elegance
Spring green (heb getwijfeld)
zwart interieur
Pakketten All Season, Comfort, Design, Media, Move&FUn, Travel (eigenlijk alles behalve het rokers pakket)
Opties 5drs, PDC,reserveband, sunset

Redelijk compleet dus.

Aangezien de accesoirelijst nog niet beschikbaar was komt deze toevoeging later nog.
Op mijn wensenlijstje staan in ieder geval de dorpelbeschermers en de sport-tripes. Dit alles om 'm een wat sportiever uiterlijk te geven. Qua velgen ben ik er nog niet uit. Het liefste wil ik antraciet grijze velgen met wat meer spaakjes.
 

Phaedros

Nieuw lid
Alweer een mooi aangeklede uitvoering! :)

Die strepen staan 'm inderdaad goed. Dorpelbeschermers vind ik ook aantrekkelijk, maar hier wint het praktische weer in mij, dat zegt: "die deuren zitten toch 99,9% van de tijd dicht" ;) Alhoewel... die beschermers hebben naast een esthetische ook een praktische functie. Hmm. Dan toch maar even wachten op de prijzen.
 

Tones

Actief lid
Leuk Phaedros dat hij ongeveer tegelijkertijd geleverd gaat worden! @chr.soethout: Mooie complete uitvoering! Kunnen we straks mooi allemaal bevindingen met elkaar delen.

Die dorpelbeschermers wil ik ook, evenals de rubberen matten set. In de greenline combi van Mr. Tones hebben we die matten ook en ze bevallen prima.



 

Eline

Nieuw lid
@Tones en Chr. Soethout: dan hebben jullie bijna nog eerder dan de dealers de (groene) 5-deurs! (zie ook mijn opmerking in het kleuren forum)
Ik ben heel benieuwd naar de foto's.

Strepen heb ik gezien op een witte Up, stond wel heel goed.
 

Phaedros

Nieuw lid
Update: Volgens de laatste informatie zal ik mijn 3-deurs Citigo (eind mei besteld) al in de tweede week van juli kunnen rijden. Eén à twee weken eerder dus dan de verwachtte levertijd. Wordt een leuke zomer :)
 

Tones

Actief lid
Net nog even ingelogd op de site van mijn dealer en mijn 5 deurs staat nog steeds op "verwacht bij de dealer" wk 29. Als hij dan 1 week later uitlevert, heb ik hem ook eind juli.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik wist het al...................................:xyxthumbs: Maar waarom eigenlijk? Je hebt je TSI nog niet zo lang?
 

Hetzer

Forumguru
Nee helemaal niet zo lang, maar het verbruik vielde wat tegen ...
Ik wilde dus weer wat anders, de Citigo is nog veel kleiner dan de Fabia en de Citigo is als elegance met wat pakketjes erg goed en luxe uitgerust.
Na een vrijblijvend bezoekje aan Vepreda de Fabia dus omgeruild ;)
 

Fabia

† In Memoriam
Ik heb je net gemist bij Vepreda, ik was er namelijk ook vanmiddag om de Citigo te bekijken. Je moet wat doen in de halfuur pauze. En sprak de vestigingsmanager die je net gesproken had. Zij vertelde me dat je net een Citigo gekocht had.
 

Hetzer

Forumguru
Hey dat is grappig !!!!, Hoe wist je dat ik dat was, had ze het over het forum gehad???

We hebben overigens uitgebreid met haar gepraat, ze is super aardig en geinteresseerd.
En ze heeft haar eerste auto verkocht, aan mij dus ;)

p.s , Is de Citigo niets voor jouw??
 

Fabia

† In Memoriam
Ach je bent bij Vepreda en dan gaat het vanzelf over jou:uitlachen:en toen vertelde ze me dat je een Citigo gekocht had. En inderdaad een hele aardige dame. Op zich vind ik het wel wat maar je kan er geen electronic climate control op krijgen. En ik wacht liever tot de nieuwe Fabia er is.
 

Tones

Actief lid
Net de dealer gesproken en volgende week wordt die van ons gefabriceerd. In week 27/28 wordt hij afgeleverd. Dus we krijgen hem voor half juli! Hij had een rode, witte en een zwarte staan. Nog even een klein half uurtje kunnen rijden met een 75PK 2 deurs versie. Viel mij op dat de letters Go van CitiGo groen gekleurd zijn bij de greentech uitvoeringen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan