Levensgevaarlijke situaties meegemaakt vandaag...

Bakkertje

Forumguru
Nog een handige om te weten (en die waarschijnlijk gewoon in het boekje staat ..): De AFS functionaliteit van m'n Superb werkt alleen als de lichtschakelaar op auto staat, niet als die op aan staat. Was ook duidelijk te zien met de mist.

Men reageert volgens mij ook deels op wat de media roept. Op de radio roept men niets als pas op voor dichte mist. Nou ik wil wel eens weten wat ze gaan roepen als het echt mistig is..
 

CharlesTucker

Forumguru
Vanmorgen was er op de A15 toch zeker weer enige kilometers zicht, ik ben benieuwd wanneer iedereen dat weer in de gaten heeft en de feestverlichting weer uit gaat zetten. Er waren er nog best veel met de mistlampen aan, vooral voorop, maar ook nog best wat met de mistachterlicht(en) aan.
 

MarcoO2

Forumguru
En voor de mistlampen aan de voorkant zouden ze ook eens een duidelijke regel moeten maken want zodra het een beetje heiig is vindt men het al nodig om die dingen aan te zetten.
De regels zijn toch duidelijk? Alleen houdt men zich er niet aan...
 

RefleCs

Forumguru
Op 538 werd er vanochtend even goed aandacht aan besteed en je raad het al.... je kon precies zien wie er naar 538 aan het luisteren waren :tongue: Er gingen ineens een heleboel achtermistlampies uit! ;) Dat geeft maar eens temeer aan dat mensen op de weg niet weten waarmee ze bezig zijn.
 

MarcoO2

Forumguru
hahaha dat is wel grappig om te zien, maar tegelijk erg triest dat mensen dus dat soort reminders nodig blijken te hebben.
 
Bovenaan Onderaan