Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

leon-cupra

Forumguru
De gasveren liggen naast m’n bed :pardon:

Wie ziet trouwens de fout in de foto? AI heeft een “foutje” gemaakt. Eerste fout is uiteraard de madam. Dat is niet de mijne , die zou ik niet kunnen betalen :pieker:

leon-cupra

Forumguru
Idd, had ik zelf nog niet gezien. Maar AI heeft de prefacelifte genomen ipv facelift. Zie je aan de dagrijlichten. Ik heb de “snake eyes”.

leon-cupra

Forumguru
@LT83 Plannen zijn al lang uitgesteld. Ooit gaat er wel een 911 komen. Maar moet een dergelijke wagen privé kunnen kopen. Zakelijk betaal je na 4j gewoon de wagen dubbel. Dat is ook niet de bedoeling.

Cabrio is niet moeder’s mooiste, een coupé is veel knapper dan een cabrio maar ik rij enorm graag cabrio. Daarnaast geeft het ook nog veel meer beleving. Je hoort de uitlaat/motor veel beter. Het omgevingsgeluid zorgt ook wel dat je alles wat meer beleeft en ach .. op een mooie dag dat zonnetje op je hoofd … heerlijk. (Zelfs in de winter is het heerlijk cabrio-rijden)

De turbo is naar het schijnt heel stil. Verschrikkelijk snel maar heel wat minder beleving dan in een GT3.

leon-cupra

Forumguru
En de M3 is een jaartje keuringsvrij. Net naar de keuring gemoeten. Aangezien het een lichte vracht is (eigenlijk een camionette) is er een jaarlijkse keuring. Het erna toe rijden heeft langer geduurd dan de keuring zelf :arghh:

weer een mooi stickertje gekregen om op de wagen te plakken (wat we wel niet doen :pardon:)

Arjan1985

Forumguru
Als we allemaal (de Hollanders) wat vaker VRT of Canvas (27 en 28 op Ziggo) kijken dan klinkt het gewoon logisch hoor.
Ook een verademing hoe die praatprogramma’s verlopen. Veel rustiger en met veel meer respect in het debat in vergelijk met NL tv.

EdK

Forumguru
JE denkt toch niet dat ik een abbo afsluit bij Ziggo ????
Hopeloze toko.... die de coax naar je huis NOG steeds proberen te verkopen als glasvezel.....duhhhhhh

Captain Hook

Forumguru
Iedereen snapt wel wat ik bedoel …
Ik dus niet.
Sorry, maar wat is er zo moeilijk aan om gewoon te typen wat je wel (of juist niet) bedoelt? :koffie:
Zeker gezien de context van de vraag of er wel of niet een keuringssticker geplakt wordt.
Voor zover ik kan vinden is een fysieke (goedkeurings)sticker niet verplicht in België.

Ik werk in een onderwijsomgeving en juist daar proberen we er voor te zorgen dat ambigu taalgebruik vermeden wordt.
Volgens mij is dat in België niet anders...

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan