Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wie ziet trouwens de fout in de foto? AI heeft een “foutje” gemaakt. Eerste fout is uiteraard de madam. Dat is niet de mijne , die zou ik niet kunnen betalen
Wie ziet trouwens de fout in de foto? AI heeft een “foutje” gemaakt. Eerste fout is uiteraard de madam. Dat is niet de mijne , die zou ik niet kunnen betalen
Mooie plannen, persoonlijk heb ik wel een afkeer tegen de Cabrio versies van de 911.
Geef mij maar de Coupe hoor, 3 weken geleden had ik de Audi bijna laten gaan toen er een hele mooie 911 Turbo S (991)op internet voorbij kwam.
@LT83 Plannen zijn al lang uitgesteld. Ooit gaat er wel een 911 komen. Maar moet een dergelijke wagen privé kunnen kopen. Zakelijk betaal je na 4j gewoon de wagen dubbel. Dat is ook niet de bedoeling.
Cabrio is niet moeder’s mooiste, een coupé is veel knapper dan een cabrio maar ik rij enorm graag cabrio. Daarnaast geeft het ook nog veel meer beleving. Je hoort de uitlaat/motor veel beter. Het omgevingsgeluid zorgt ook wel dat je alles wat meer beleeft en ach .. op een mooie dag dat zonnetje op je hoofd … heerlijk. (Zelfs in de winter is het heerlijk cabrio-rijden)
De turbo is naar het schijnt heel stil. Verschrikkelijk snel maar heel wat minder beleving dan in een GT3.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.