Ik hou gewoon van “blubberdikke” wagens. Niet zozeer om op te vallen maar omdat het er dik uit ziet … als je mijn autohistorie ziet … vRS, M2, Cayman, M3 … beetje allemaal in dezelfde lijn. Deze RR valt daar wel mooi tussen , ondanks een SUV. Vandaar dat de RR Sport minder de voorkeur geniet.
Sportief is dat idd niet maja, mijn keuzes slingeren wel eens van het ene uiterste naar het andere uiterste. Persoonlijk ook nog nooit een RR van dichtbij gezien , laat staan in gezeten of gereden, dus veel van wat de kriebels te weeg brengen is ook maar vanuit een gevoel. Komt de beslissing ervan om ermee door te gaan moet de realiteit dit gevoel nog bekrachtigen
En de staatskas spekken met zo een aankoop ?? Valt best nog mee. BTW kan ik terugvorderen, wagen kan ik nog afschrijven, taksen van een hybride zijn nog goedkoper dan een 1.0 benzine … dus denk niet dat de staat hiervan blij wordt. Denk dat de staat eerder blij is met hetgeen mijn onderneming opbrengt en zeker aangezien 95% van mijn klanten buitenlanders zijn , dus geld dat in de BE economie komt