Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

Antera

Donateur
Een iets andere vraag, bestaat er een simpele manier om Ross Tech VCDS klonen te herkennen?

Zie er regelmatig langskomen op MP, die op de foto zo verdomd echt lijken, HEX V2 sticker erop, op de stekker staat dan gewoon Ross Tech VCDS in opdruk maar voor 70 a 80 euro kan dat bijna niet.

prijs is al een voorbode wat het is. Daarnaast is het aan de stekker niet altijd te zien maar wel aan de prijs. Daarnaast worden Ross-tech kabels zelfde tot nooit aangeboden. je kan er al een kopen vanaf zon 200 euro met een max van bv 3 of 10 vin’s.

Je hebt dan wel een originele
 

Hakar

Donateur
@Willem-R zet de naam Yuxel maar eens in de zoekfunctie.
Je zal dan zien dat er al meerdere tegen het probleem zijn opgelopen !!
Mijn inziens zou hij dan ook van de lijst af moeten , want ook via zijn avatar is alles afgesloten !?
@Peter-036 kun jij Yuxel niet van die VCDS lijst afhalen ?? Dit is zeker geen helpende hand hierdoor !
En als Yukel zich weer terug geplaatst wil zien dan zal hij dit weer aan moeten vragen !!

@Peter-036 zou het wel kunnen aanpssen, maar heeft het origineel niet.
Ik kreeg gisteren een bericht van Mill88, en na net de lijst te hebben aangepast, een bericht van @Willem-R .
Net de reacties in dit topic gelezen, en ga in de loop van vandaag / morgen hier mee aan de slag.
 

jeanmichel

Nieuw lid
Hallo iedereen, ik lees al een paar dagen mee maar zojuist maar even geregistreerd.
Zijn er mensen in omgeving groningen/assen die vag-com kunnen programmeren?
Ik zou graag aantal functies willen inschakelen maar voornamelijk start stop systeem uit willen schakelen.
 

MacManiac78

Forumguru
Beste mensen,
Toch nog maar een keertje, ga niet naar de eerste de beste of ga niet zelf aanmodderen! Vraag om de laatste update! Chinese kabels kunnen niet updaten, maar kunnen wel schade aanrichten!
Kreeg dit weekend iemand op bezoek die wat knipperende lampjes had. Bijna alles binnen VCDS was aangevinkt! Veel heb ik op kunnen lossen, maar ik denk dat er ook vinkjes bij de modules van andere uitvoeringen aangezet zijn. Dat maakt het zoeken en oplossen van storingen vrijwel onmogelijk.
 

MacManiac78

Forumguru
Ligt aan de leeftijd van de auto en aanwezige modules wat er aan te passen is. In de canbus module modules aanvinken die er niet zijn geeft een heel bijzonder resultaat kan ik je verzekeren.
 

EdK

Forumguru
Chinese kabels kunnen niet updaten,
Kan ze wel degelijk updaten, en laten die eigenaren het ook maar veel doen !
Ben je er tenminste zeker van dat ze niet meer werken !!
Dus lekker promoten dat ze moeten updaten !!!

En tsja die chineesjes die maken meer stuk dan je lief is !
Maar ja er zijn er die het toch steeds blijven tegenspreken..... Maar goed ze hebben het volste recht om eigenwijs te zijn !!
 

64rhfx

Senior Member
Zojuist bij dealer geweest omdat storingslampje brandde. Uitlezen 45 Euro!!! Lag een stekkertje los. Is er iemand in de buurt van Lelystad die een Octavia 3 1.4tsi kan uitlezen en software aanpassen?

Groet, alex
 

Tees

Donateur
Daar is toch juist dit topic voor, met de lijst om die mensen te kunnen vinden? €45 is idd aan de prijs, paar jaar terug was t bij mijn Vakgarage €25. Voor mij een goede reden om een OBDeleven te kopen.
 

Hakar

Donateur
@64rhfx Jammer dat diegenen je niet konden helpen.
Mag ik vragen of ze niet konden helpen uitlezen of niet konden aanpassen.
Zou dit graag weten, want dan is de lijst vervuild en lijkt het mij wenselijk om de lijst weer eens aan te passen.
 

64rhfx

Senior Member
Niet voor mijn vakantie over een maand, vergeten er bij te vermelden, sorry.. Dus aanpassing niet nodig.
 
Bovenaan Onderaan