LED Kentekenplaat verlichting op O3

Antera

Donateur
Advies is deze

(3AF 943 021A Octavia 3) de andere willen soms toch wel problemen opleveren om een of andere reden
 

Berry1912

Forumguru
Ja viel me de afgelopen dagen op na het pekelfestijn dat er twee doffe plekken waren thv de kentekenplaatverlichting. Zag al de setjes met LED en losse weerstanden maar vraag me af hoe je die weerstanden een beetje vast kan leggen ivm rammelen? Vervangen is plug and play maar om die weerstanden nu zomaar in het uitsparinkje te proppen?
 

ertromp

Forumguru
Ja viel me de afgelopen dagen op na het pekelfestijn dat er twee doffe plekken waren thv de kentekenplaatverlichting. Zag al de setjes met LED en losse weerstanden maar vraag me af hoe je die weerstanden een beetje vast kan leggen ivm rammelen? Vervangen is plug and play maar om die weerstanden nu zomaar in het uitsparinkje te proppen?
Het gaat hier eigenlijk over de O3. Maar voor de O2: even de binnenbekleding van de kofferdeksel af en daar heb je genoeg punten om de weerstanden netjes vast te maken zonder gerammel
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Er zijn plug & play setjes te koop zonder losse weerstanden, VW gebruikt die ook in o.a. de Golf, met VCDS / VCP eventueel laten coderen als af fabriek led en dan moet het goed zijn.
Reken wel op een aanzienlijk bedrag van zo'n €80,- / set (dat is wat ik er 2 jaar geleden voor betaald heb)
 

heusinkveldb

Forumguru
Ik heb ook een set binnen maar nu mijn vraag hoe deze gemonteerd moeten worden.
Er zit namelijk aan één kant een zwarte streep. Maakt het uit aan welke kant deze komt in verband met de lichtweergave.
Voor de duidelijkheid even een plaatje geleend van @blauwkeut

IMG_1329.jpg
 
Bovenaan Onderaan