Led achterlichten

NelisN

Nieuw lid
Led achterlichten vandaag geplaatst door een forum lid van de Duits Skoda Community net hier over de grens de software aangepast en t werkt perfect!
Dus alleen de lampen + software aanpassing.
Beste Jeroen,

Het is al een hele tijd geleden dat u dit heeft laten doen maar ik zou dit ook graag doen met mijn superb. Weet u nog waar u dit heeft laten doen. Hoor graag van u.

Met vriendelijke groet Niels van Noord
 

NelisN

Nieuw lid
@NelisN

Ik heb dit in Den Haag laten doen maar deze man heeft het momenteel erg druk gaf hij bij mij aan….
Oké, dat is jammer. Ik heb schade gereden en er moet 1 lamp vervangen worden. Ik dacht laat ik gelijk dan maar led monteren. Maar heb geen zin om ook de bcm te vervangen. Is dit ook een forum lid. Anders zou ik hem eens willen benaderen of hij dit wil doen. Anders gaat er maar weer gewoon een achterlicht met lampjes in. Dank je wel voor je snelle reactie. Met vriendelijke groet Niels van Noord
 

JeroenHamann

Forumguru
@NelisN

Is of was forum lid, ik zal hem eens een app sturen of ik zijn nummer aan je mag geven en of hij je wellicht kan helpen.
Bcm hoeft niet gewisseld te worden deze moet alleen anders geprogrammeerd worden
 
Bovenaan Onderaan