Led achterlichten

JeroenHamann

Forumguru

Highway

Forumguru
Wat ik hiervan heb gelezen, is dat je vaak een andere BCM (boord computer module) nodig hebt. Dacht dat je ook 2 pinnetjes moest verbinden om het werkend te krijgen.

Mogelijk krijg je problemen met een aantal andere functionaliteiten van je auto (tankklep gaat niet meer op slot, achterklep gaat niet meer electrisch open etc.). Dat zou weer op te lossen zijn door de modules opnieuw te programmeren met de diagnosekast van de dealer.
 

JeroenHamann

Forumguru
Even wat gezocht en ik heb de lampen compleet op de kop getikt voor € 200 met verzenden das wel te doen.
Nu heb ik via het Duitse skoda forum iemand leren kennen die in de software kan en dit kan programmeren zonder gekkigheid uit te halen. Het is lampen plaatsen iets in de software veranderen en klaar

Ik hou jullie op de hoogte!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

fireben

Forumguru
hallo vraagje heeft er iemand al een keer led lampjes geplaatst in de achterlichten van rapid spaceback 2016 ???
want ik wil de lampen vervangen door led vandaar :bloos::bloos::bloos::jaja:
 

Taffy

Forumguru
Goed om te lezen dat betrekkelijk 'simpel' was...:thumbsup:
En nu natuurlijk de onvoormijdelijke vraag....... de foto's :jaja:
 

ertromp

Forumguru
Oké ik dacht dat je losse lampjes gestoken had omdat het boven in de lamp een stuk feller lijkt op de foto maar dat kan dus vertekenen
 

JeroenHamann

Forumguru
Zal proberen snel nieuwe foto te maken.
Deze units komen uit een S2 uit 2015.
Wel jammer dat knipperlicht en achteruitrij verlichting een simpel lampje is, mss nog x vervangen met led
 

Antera

Donateur
Looking good

ze lijken wel erg fel te zijn. Of lijkt dat maar zo? anders dimwaarde even verlagen in de long coding. Dat zou moeten kunnen als het net als bij de O2 kan
 
Bovenaan Onderaan