Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?


  • Totaal aantal stemmers
    73

CDK

Forumguru
@JeSko, ja dat vonden wij ook! Zo hadden we op een Skoda meeting in Breda ook beiden een witte Skoda jas. Beetje kleden naar omstandigheden zeg maar ;)
 

CDK

Forumguru
@JurgenM, ja op deze lak durf ik dat wel. M’n Superb had al lakschade van 20km snelweg vanaf de dealer naar huis na de aflevering. Waar het door komt weet ik niet, maar wellicht zijn de milieu-eisen in de USA minder streng voor de verfindustrie?
 

eriktv

Forumguru
Geweldig! Mij breekt me het zweet met de Superb al uit bij een plasje water op een zandweg hier in het dorp. Heerlijk commentaar ook van je zoon “lekker, lekker!” :D

En dan hield je het nog netjes in vergelijking met de gasten die denken dat je met een RAM gewoon dwars door een meer kunt rijden :cheers:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
uurtje met HD reiniger aan het werk geweest om het BEEST van de bagger te ontdoen, dat was een aardig klusje om zowel het plaatwerk als het chassis weer proper te krijgen :) Aansluitend even door de krasstraat en we kunnen weer toonbaar op de oprit staan ;)
Wat nou ? capaciteit van de hogedruk en de polijstmachine beetje ondermaats met deze wagen ???
In de krasstraat.....tsjjjjjjjjjjjjj
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@EdK, helaas is dat vanwege gezondheidsredenen. Beetje afspuiten gaat wel, maar met de hand wassen of polijsten dat lijkt er helaas niet meer in te zitten. Ik zal het moeten accepteren! Gelukkig zijn er nog veel andere dingen om van te genieten
 

EdK

Forumguru
Ja dan hou ik maar me mond Corné
Dacht dat je iets tijdelijks had mbt gezondheid, maar krijg nu indruk dat het chronisch is !
En accepteren is moeilijk ! helemaal als dat niet in woordenboek voorkomt van je !

Zelf met me rug, ben nu wel zover dat ik op werk ben en niet gaat ik het zeg en het de jongste bediende laat doen.
Maar blijft moeilijk zo af en toe om daar aan toe te geven
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

JeSko

Forumguru
Dat klinkt inderdaad niet best.. dacht ook dat het iets tijdelijks was maar dit klinkt inderdaad als iets blijvends. :(
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan