Kortingsactie tuning - aanmelden niet meer mogelijk.

PizzaPieter

Donateur
Snap de op-een-dag voorwaarde nog niet, maar kom origineel uit Brabant, dus plak er wel een bezoekje aan vast, als mijn bijna-definitieve ja een definitieve ja wordt.

HarrieSkoda

Forumguru
Die snap ik wel... Ze bieden je een korting aan en ze willen natuurlijk wel de zekerheid dat ook echt de genoemde aantal mensen komen.
Niet dat er na de eerste die is geweest, niemand meer gaat komen, en dat enkel een iemand van de actie gebruik heeft gemaakt.

Ik hoef niet meer op het lijstje omdat ik gisteren bij VAG-Techniek ben geweest. Het bericht hiervan zal nog wel in mijn eigen topic verschijnen :)!

Let er ook op jongens dat het op stage 1 tuning gaat en NIET om stage 1+ tuning!!!

PizzaPieter

Donateur
Ik ga anders slecht op veel koffie, @EdK .

Na een paar rosé weet ik alles beter, heb ik (nog meer) gelijk, kan ik beter zingen én ben ik veel grappiger.

Ik zie alleen maar voordelen

• Leuk
Waarderingen: Tees

Bakboord1

Forumguru
Klopt. Ik woon echt vlakbij dus dat is het probleem niet.
ik wil alleen niet een paar weken voor mijn vakantie iets veranderen aan mijn auto en daarna meteen 3.000 km rijden in het buitenland ver van huis. Mocht er toch iets naar boven komen dan ben ik liever vlak bij huis.

Als ik daar de enige in ben dan heb ik pech en gaan jullie op een moment dat ik wellicht niet kan.
Misschien mag ik alsnog die prijs als ik m s ochtends een keer daar wegzet en s avonds weer ophaal. Dan kan ie tussendoor.

EdK

Forumguru
Wat jij wil hoor Pieter, en je schenkt in met een gieter ?

Maar ga brood klaar maken...
Gister was t vlissingen vandaag was t Terschelling en morgen moet ik voor 6 uur alweer rijden naar 3 lokaties in Duitsland.....
Vandaag voor eerste keer tank volgegooid, zal mij benieuwen of ik eind van de week aan de 3x tanken kom

Dat maakt nu inmiddels 7 leden met interesse:
@HarrieSkoda stage 1+ & DSG stage 2.
@Schippersss stage 1+ & DSG stage 2
@PizzaPieter stage 1 (zonder definitieve ja)
@Frup stage 1 (zonder definitieve ja)
@Superb L&K stage 1 + dsg stage 2 (zonder definitieve ja)
@TDifan stage 1+ (zonder definitief ja)
@Bakboord1 stage 1 (zonder definitieve ja)

İk heb ook interesse in stage 1 & DSG stage 2. Lijkt erop dat datumprikker nodig is, qua datum ben ik best flexibel.

Frup

Forumguru
@HarrieSkoda: goed gedaan!
Ik zit nog met een motorstoring die pas 22 aug. hopelijk wordt verholpen. Bij VVT kan ik stage 1 voor € 325 laten doen. Voor het prijsverschil kan ik niet heen en weer naar Nuenen. Alleen als de datum 25 of 26 aug. wordt, kan ik Nuenen eventueel combineren met de start van mijn vakantie.

HarrieSkoda

Forumguru
Heren, lijn even op wie er uiteindelijk definitief interesse hebben in de aanbieding.
Het voorstel is geplaatst, en nadien blijft het erg stil... Jammer.

Resumé; het betreft 40% korting op STAGE 1 chiptuning. Als je DSG hebt kan er een STAGE 2 DSG optimalisatie voor € 199,- meerprijs worden aangeboden.

Die 40% is op de normale prijs. Dit kan per auto verschillen, dus zoek je eigen auto en bijbehorende prijs even op.

Een datumprikker is dus zo gek nog niet om aan te maken.

PizzaPieter

Donateur
Hi Henri,

"Het voorstel is geplaatst, en nadien blijft het erg stil... Jammer."

Vervelend dat je t als jammer voelt, is niet mijn opzet.

Het hele tuningsverhaal speelt zich af in mijn vakantie en is ondanks een heerlijke tijd, niet de tijd dat ik de hele dag met tuning in mn hoofd zit.

Zal er komende dagen mn hoofd nog eens over breken en kom dan in de lucht.

Handig om een eindtijd af te spreken?

Gr Pieter

PizzaPieter

Donateur
Goeiemorgen,

Ondanks het mooie aanbod en de toename van rijcomfort, zie er op dit moment vanaf, vanwege persoonlijke omstandigheden die ik niet verder toe wil lichten. Voor mij kortweg niet het juiste moment om me hier mee bezig te houden/geld aan uit te geven.

@HarrieSkoda en VAG-Nuenen, dank voor het opzetten van de inventarisatie, de uitvraag en het aanbod. Dáár ligt het niet aan.

Bakboord1

Forumguru
Mooie actie maar ik wil een week voor een lange reis geen verandering aan mijn auto.
Nog voordat er überhaupt een datum is geprikt kreeg ik daar al commentaar op.
Ik wacht verdere berichten en een eventuele datumprikker af.

Sowieso dank voor het contact leggen en ik begrijp je frustratie maar volgens mij is topic starter aan zet.

@HarrieSkoda Ik wil best een datumprikker maken, maar kan VAG Techniek op een willekeurige dag aangezien er minimaal 5 leden op dezelfde dag geholpen moeten worden? Of moet dat eerst afgestemd worden met hun, zodat ik die dagen als optie in de datumprikker kan zetten?

Stand van zaken hieronder. Als ik HarrieSkoda goed begrijp krijgt nummer 1 geen korting voor Stage 1+ tuning, nummer 3 helemaal geen korting omdat het alleen stage 1+ is. Als er tussendoor meer animo is kan ik het aanvullen en een datumprikker maken. Eventueel wilt een vriend van mij ook mee, dus dan hebben we al 4 definitieve personen.

#LidTuningDSGDefinitief?
1@Schippersss Stage 1+DSG Stage 2Ja
2@Frup Stage 1Alleen als het 25/26 aug kan
3@TDifan Stage 1+Nee
4@karanja Stage 1DSG Stage 2Ja
5@Superb L&K Stage 1DSG Stage 2Ja

marwin

Forumguru
Ik heb mogelijk ook wel interesse met mijn o3 vRS 220.

Dan een stage 1 + dsg stage 2 (onder voorbehoud )

Bakboord1

Forumguru
Mijn concrete interesse is er ook maar ik kan niet in de komende maand.
Ik ben al bekend bij ze met mijn auto voor onderhoud dus als het gaat om de zekerheid van op komen dagen in het geval van een latere afspraak dan kan ik die wel geven.

Bovenaan Onderaan