Heren, ik heb een reactie van VAG-Techniek... spits uw oren!
- Vanaf 5 tuningen op dezelfde dag krijgen jullie 40% korting op de stage 1 motor tuning.
- Leden met een DSG, kan ik de stage 2 DSG tuning voor 199,- euro, i.p.v. 299,- euro meerprijs aanbieden.
Dat wordt een datumprikkertje invullen gok ik zo!! Ook nog eens leuk om leden van het Skodaforum op die manier elkaar te treffen!
Let dus goed op dat het alleen op stage 1 gaat, dus niet 1+!!!!
Bovenstaand is hetgeen ik doorgekregen heb. Verschillende mensen met verschillende wensen, daar moeten jullie even zelf uit zien te komen.
Is misschien handig als ik daar niet meer tussen ga zitten. Ik stuur
@karanja even een PM, wordt het vanuit daar verder geregeld.
Heel cru gezegd; maar als het elders ‘beter’ is geregeld, moet je misschien daar naartoe gaan? Is niet persoonlijk bedoeld, maar bedrijven willen ook zekerheid, anders weten ze ook niet of het vereiste aantal van 5 leden gehaald wordt.
Een aanbetaling om ieder een eigen datum in te plannen zou inderdaad kunnen, maar is wellicht wat omslachtig.
In het nieuwe pand kunnen overigens 3 stage 1 en 1 stage 1+ of 2 tegelijk uitgevoerd worden.
@Frup Het verschil is dat jij iemand anders hebt gesproken dan ik. Had het afgelopen maandag ook even mondeling uitgelegd, waarna ze er naar zouden kijken. Is wellicht toch anders als via mail.
Ik hoop dat er op deze manier toch een interessant aanbod voor jullie gedaan is, en dat jullie hier dankbaar gebruik van kunnen maken!