Kortingsactie tuning - aanmelden niet meer mogelijk.

EdK

Forumguru
Is het zeker dat alle tunings op een dag moeten gebeuren ?
Kan me herinneren uit verleden dat er ook een kortingsactie was bedongen en dat een ieder op de dag kon komen die hem uitkwam en uiteraard de tuner.....:pieker:

Schippersss

Forumguru
Mij lijkt 5/6 auto’s op een dag met sommige dsg tuning erbij ook wat veel. Heb wel graag dat het er tijd voor genomen wordt en de dsg goed naar wens wordt afgesteld. Weet ook niet hoe vag techniek het voor zich had gezien, miss heb ik het verkeerde hoor en zijn ze er goed op ingespeeld.

Cordoba

Forumguru
In het nieuwe pand heeft Vagtechniek wel een bak meer ruimte. Ik denk dat de tuninghal in het nieuwe pand groter is, dan de garageruimte die ze hadden toen ik voor het eerst (2009 of 2010) bij Vagtechniek kwam. Ze kunnen 3 of 4 auto's tegelijk kwijt voor de tuning, en er zijn vaak ook meer mensen de hele dag alleen met tuning bezig.

Dan nog heb ik het idee dat we niet zomaar op een dag met minimaal 5 auto's tegelijkertijd geholpen kunnen worden en niemand heeft zin om lang te wachten. Ik wil best VAG Techniek bellen om dit te vragen, dan zijn onze opties ook bekend voor de datumprikker. @HarrieSkoda is het goed als ik of iemand anders van ons dit kan overnemen aangezien jij je tuning al hebt laten doen?

Frup

Forumguru
Ik ga zeker niet de hele dag zitten wachten tot ik aan de beurt ben. Dat heb ik er niet voor over.
Sowieso vind ik de hele gang van zaken wat wonderlijk. Dat was destijds bij TVS beter geregeld. Toen kon ik gewoon een individuele afspraak maken op een moment dat het mij (en hun) uitkwam. Dat had ik bij VAG Techniek ook verwacht.
10 dagen geleden had ik via mail contact met ze (Jord) om te informeren. Nog voordat @HarrieSkoda ze had benaderd. Toen kreeg ik te horen dat de prijs voor mijn auto 449€ zat, en dat dit verder onbespreekbaar was. Ik had toen aangegeven dat we via het forum aan het inventariseren waren. Daardoor vraag ik me af of ik voor een verrassing komt te staan als ik met de actie eenmaal daar ben.
Zoals de kaarten nu liggen, ga ik (nu) niet meedoen.

HarrieSkoda

Forumguru
Heren, ik heb een reactie van VAG-Techniek... spits uw oren!

- Vanaf 5 tuningen op dezelfde dag krijgen jullie 40% korting op de stage 1 motor tuning.
- Leden met een DSG, kan ik de stage 2 DSG tuning voor 199,- euro, i.p.v. 299,- euro meerprijs aanbieden.

Dat wordt een datumprikkertje invullen gok ik zo!! Ook nog eens leuk om leden van het Skodaforum op die manier elkaar te treffen!

Let dus goed op dat het alleen op stage 1 gaat, dus niet 1+!!!!

Bovenstaand is hetgeen ik doorgekregen heb. Verschillende mensen met verschillende wensen, daar moeten jullie even zelf uit zien te komen.

Is misschien handig als ik daar niet meer tussen ga zitten. Ik stuur @karanja even een PM, wordt het vanuit daar verder geregeld.

Heel cru gezegd; maar als het elders ‘beter’ is geregeld, moet je misschien daar naartoe gaan? Is niet persoonlijk bedoeld, maar bedrijven willen ook zekerheid, anders weten ze ook niet of het vereiste aantal van 5 leden gehaald wordt.

Een aanbetaling om ieder een eigen datum in te plannen zou inderdaad kunnen, maar is wellicht wat omslachtig.

In het nieuwe pand kunnen overigens 3 stage 1 en 1 stage 1+ of 2 tegelijk uitgevoerd worden.

@Frup Het verschil is dat jij iemand anders hebt gesproken dan ik. Had het afgelopen maandag ook even mondeling uitgelegd, waarna ze er naar zouden kijken. Is wellicht toch anders als via mail.

Ik hoop dat er op deze manier toch een interessant aanbod voor jullie gedaan is, en dat jullie hier dankbaar gebruik van kunnen maken!

Ik heb net VAG Techniek gebeld en ze gingen ook akkoord met een voorschot van 250 euro, waardoor iedereen op een moment langs kan gaan wanneer het uitkomt.

Je moet een email sturen naar info@vagtechniek.nl en laten weten dat je via skodaforum.nl gebruik wil maken van 40% korting op STAGE 1 chiptuning en als je DSG hebt een STAGE 2 DSG optimalisatie voor € 199,- meerprijs. Ze zullen dan een factuur sturen waar je 250 euro aanbetaling moet doen en een datum kan afstemmen. Dit is veel praktischer, dus het lijkt me nu zeker interessant!

Bakboord1

Forumguru
Mooi dat het zo geregeld is.
Ik wil binnenkort ook contact opnemen voor een afspraak en zal het hier dan melden.

• Leuk
Waarderingen: EdK

Bakboord1

Forumguru
Ik zie hierboven wel een lijstje maar dat correspondeert niet met de gedane aanbetalingen die bekend zijn bij VAG techniek. Enkel op basis van gedane aanbetaling wordt er gerekend naar het minimum van 5 door VAG techniek.

Ik maak dus een nieuw lijstje. Als je je aanbetaling hebt gedaan graag aanvullen zodat we weten op hoeveel we zitten.

Aanbetaling gedaan:
Bakboord1

Klopt helemaal @Bakboord1, ik heb net ook een aanbetaling gedaan en ze reageerden dat er al 3 binnen is. We hebben dus nog 2 nodig en dan kunnen we beginnen met het maken van afspraken. Dus mensen, wie nog interesse heeft graag de stappen die ik boven heb gemeld volgen. Voor mijn stage 1 & stage 2 dsg krijg ik toch 150 euro korting, niet slecht. Trouwens, als we met 10-15 personen aankomen voor de korting vinden ze het ook niet erg zei de contactpersoon ;)

Aanbetaling gedaan:
1. Bakboord1
2. Karanja
3. Anoniem :)

Bovenaan Onderaan