Kortingsactie tuning - aanmelden niet meer mogelijk.

Frup

Forumguru
Wordt de korting dan over de normale prijs berekend of de huidige actieprijs van -30%?
Ik vermoed het laatste. Effectief is de korting dan wel wat minder, maar nog steeds interessant.

21:19 correctie: ik bedoelde het eerste … 40% over de normale prijs (ipv 30% actieprijs).

Schermafbeelding 2022-08-04 153419.png

Laatst bewerkt:

Bakboord1

Forumguru
Die begrijp ik niet..
In plaats van 30 procent korting over de adviesprijs krijg je volgens mij nu 40 procent korting over diezelfde adviesprijs.
Verbeter me maar als ik het mis heb.

PizzaPieter

Donateur
Die begrijp ik niet..
In plaats van 30 procent korting over de adviesprijs krijg je volgens mij nu 40 procent korting over diezelfde adviesprijs.
Verbeter me maar als ik het mis heb.
De aanbieding is 40% over de normale prijs.
Op de website staat nu een korting voor IEDEREEN van 30% en i.p.v. 30% krijgen wij 40%.

Scheelt in mijn geval €60 (€549 --> €329 (ipv €389)

Bakboord1

Forumguru
Ik vrees dat anoniem een van ons is.
Op het moment dat ik gisteren belde was er 1 factuur de deur uit en nog 1 mailtje ontvangen.

Hopelijk zijn er nog meer mensen geïnspireerd en groeit het lijstje nog.
In mijn optiek is dit een goede prijs voor een goede tuner.

Met anoniem bedoelde ik ook iemand van ons, maar die destijds nog niet gemeld had dat hij een aanbetaling had gedaan. We wachten dus nog op 1 aanbetaling.

Aanbetaling gedaan:
1. Bakboord1
2. Karanja
3. Superb L&K
4. Schipperss

Schippersss

Forumguru
Dat zou idd heel jammer zijn! Er was redelijk wat animo, en naar mijn idee ook een mooie korting. Helaas vind de topic starter het te ver rijden. We wachten nog maar even rustig af.

Laatst bewerkt:

Frup

Forumguru
Dat zou idd heel jammer zijn! Er was redelijk wat animo, en naar mijn idee ook een mooie korting. Helaas vind de topic starter het te ver rijden. We wachten nog maar even rustig af.
Zou zeker jammer zijn. Het is niet een kwestie van te ver rijden (mijn vakantie zal zo'n 6000 km worden).
Maar met de korting eraf ben ik door de brandstofkosten net zo duur uit, dan als ik het hier in de buurt laat doen. Alleen kost het me dan niet een hele dag. Of twee dagen van m'n vakantie. Ook heb ik niet specifiek gedoeld op VAG Techniek. TVS bijvoorbeeld is dichterbij voor mij. Andere complicatie is, dat ik ivm een storing (EGR?), na 4 weken wachten op analyse, nóg eens 4 weken moet wachten voor reparatie bij de garage. Ik weet dus niet eens zeker óf en wanneer ik met vakantie weg kan. Dat alles wist ik nog niet toen ik het topic startte.
Alles bij elkaar kan ik hierdoor helaas nog geen beslissing nemen. Ik hoop serieus dat het aantal van 5 wordt gehaald.

Schippersss

Forumguru
Duidelijk verhaal @Frup hoop voor je dat het allemaal meevalt en je nog kan genieten van je vakantie ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Frup
Bovenaan Onderaan