Korting 20% @ superskoda 08-01 t/m 11-01 2016

EdK

Forumguru
ze beschijnen vooral het deel van de deur onder de spiegel, omdat de deur daar iets naar buiten komt.
Tsja of er zit gewoon een lampje met een verkeerde lichtbundel in, of had er een goede reflector in de lamphouder geplaatst moeten worden
 

Spinal

Forumguru
Maar echt nuttig vind ik die lichtjes niet, als de ch/lh aangaat zie je genoeg. Alleen het gele licht ziet er niet mooi uit (zeker als je de rest al vervangen hebt door LED icm xenon)
 

B.Stuurder

Forumguru
Maar echt nuttig vind ik die lichtjes niet, als de ch/lh aangaat zie je genoeg. Alleen het gele licht ziet er niet mooi uit (zeker als je de rest al vervangen hebt door LED icm xenon)

Je bedoelt de lampen in de spiegels? Ik vraag me het nut af met Kessy, aangezien je dan de deuren niet op afstand opent en de spiegelverlichting niet aangaat voordat je al naast de auto staat.
 

Planqgas

Actief lid
Je bedoelt de lampen in de spiegels? Ik vraag me het nut af met Kessy, aangezien je dan de deuren niet op afstand opent en de spiegelverlichting niet aangaat voordat je al naast de auto staat.
Je kunt nog steeds de auto van een afstand openen of sluiten via de afstandsbediening. Op sommige plekken toch handig.
 

turboturbo

Forumguru
Ha fijn deze actie weer. Ik ga de deur-prullenbakjes bestellen. Nu voor maar 16 euro inc. verzendkosten van 1 cent :sterretjes:. Niet gek.

Edit; zie net dat ik ze direct bij PON kan bestellen (shop.skoda.nl) en afhalen bij de dealer voor nog minder euro (11,-) , dus helaas superskoda...
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Ik ga denk ik toch de spiegel-LED's bestellen. Die gele instaplichten vind ik niet mooi. Wellicht vraag ik de garage om ze te monteren.

is echt wel doenbaar zelf hoor.. met het filmpje van Superskoda gaat het zeker. Juist nog een klein stukje wegvijlen waardoor het 100% past. De pasvorm was namelijk niet perfect.

 

Rallye

Forumguru
Is niet altijd zo. Ik wil alleen geen schade aan mijn lak en zie het loswrikken van het spiegelglas niet zitten. Zonder korting (zie vorige post) ga ik het echter niet doen.
 

B.Stuurder

Forumguru
Dat kun je met je vingers eenvoudig lostrekken, het is eng maar kan geen kwaad. Ik heb het bij mijn Mondeo,
ook gedaan, om de spiegelverlichting naar LED te zetten.
 

turboturbo

Forumguru
Is zo'n oranje heavy duty suction cup nog wat voor dat spiegelglas?

Ik heb er eentje en ben er tevreden van (hoewel ik het nog nooit voor de auto heb gebruikt)

41wB-fA7TbL._SY355_.jpg
 

CDK

Forumguru
Of een dunne lange vinger er achter zien te krijgen en daarna druk uit oefenen vanuit het midden naar buiten, of de optie van @turboturbo, dat kan overigens ook met een TomTom zuignap o.i.d. Gewoon in het midden van de spiegel plaatsen en een kort rukje er aan geven (denk aan de bekabeling) en klaar is Klara ;)
 

foxxie2

Senior Member
Laatste keer bij mij fout gegaan. Glas kapot. Bij de dealer bijna €80,-!!! Bij de brezan nog geen €20,-
 

andrehj

Forumguru
Totdat je een gedimde én verwarmde spiegel hebt, dan gaan de bedragen naar de honderden euro's (heb ik vernomen, zelf gelukkig geen ervaring).
 
Bovenaan Onderaan